Parcarea vietii @ my job

Prima mea parcare si ultima. Proiect inceput, finalizat, dar niciodata predat chiar daca cateva luni bune am lucrat la el. 
Se intampla prin 2009 cand finalizasem lucrarile la strada Dragalina si Litovoi, faza de SF. Daca ajungeti pe strada Litovoi si va incurcati la giratoriul ala nu ma injurati pe mine, Proiectul Tehnic si executia + Asistenta Tehnica au facut-o altii, eu doar am venit cu ideea, dar se pare ca doar eu, sefu' si primaru' am inteles-o, in realitate n-are nicio legatura. Trist.

Mnooo parcarea mea ar fi aratat cam asa:

Adica:
- magazin la subsol;
- 2 etaje de parcari;
- si rezultatul a fost altul...inca nu se stie ce s-a intamplat, dar "omul de legatura" a cam "plecat" cu parcare cu tot.
- cam in stadiul asta am ajuns cand dl.Oprescu nu "s-a inteles" cu Mana lui Dreapta (habar n-am cine era acea persoana).

Am inceput curatenia in telefon si am dat de poza asta si m-a apucat nostalgia...ce vremuri, proiectare 3D...ce mistoooo...

Oare cum ar fi fost in inima Bucurestiului sa apara asa falnica o parcare made by Nicolle, frumos dar atunci n-au fost bani si/sau prea multe interese. 
Am auzit ca s-au demarat niste proiecte de parcari acum, oare sa fie parcarea mea din 2009. 
Astept cu sufletul la gura proiectul, pentru ca la dl. Oprescu a ajuns acest plan si sunt curioasa ce s-a intamplat cu el.

Comments