Skip to main content

Shower Power

Azi mi-a venit pachetul de la Yves Rocher, nu ma dau eu in vant prea tare dupa produsele lor, desi cele incercate mi-au placut si chiar am cateva preferate, dar au dat-o in bara cu cremuta minunata pe care mi-au facut-o cado si au trecut 2 ani si nu am primit-o. Acesta ar fi primul motiv pentru care au o bila neagra si a doua pentru ca daca comand pe numele meu nu primesc nimic (stiu si ei ca inca imi astept cremuta - neeeehhh) dar daca comanda cu numele mamei (adica tot eu sunt in spatele comenzii) primesc. Clar adresa coincide, chair si numele, difera prenumele, al mamei e mai rar si deosebit acesta sa fie motivul (oare?!?), am repetat de nspe ori chestia asta si de fiecare data acelasi rezultat.

Darrrrr, am o slabiciune, mai bine zis obsesie pentru gelurile de dus. Sor'mea poate sa confirme - de fiecare data cand imi trimite pachet din Spania imi pune cateva bidoane de gel de dus (acum preferatul e cel cu Argan - the best, plus ca este pentru piele uscata si de la soare chiar se usuca, solarul il scoatem din ecuatie :d) si ar mai fi cel de la Johnson's (de asta sis a cam uitat - NOTEAZA!!!). Daca nu trimite sis si eu am drum in Spania, clar la intoarcere am in bagaj intre 4-5 bidoane de 1l sau 700ml, le folosesc prin rotatie si niciodata nu ma satur de ele. Nu mai zic ca-s foarte multumita de rezultat, pielea mea spune totul si sunt foarte ieftine in comparatie cu ce gasim noi acilea.

Niciodata nu mi s-a intamplat sa raman fara gel de dus de la sis, rar mai luam de la Avon, le prefer pe cele de la Yves Rocher - cel de cafea - Grains de Cafe du Brasil e bestial, am mai scris despre el - aici. Acum vreau sa-l incer si pe cel de Grenade d' Espagne (coincidenta oare?!?) atat ma rog - nu cumva sa ma trezesc noaptea si sa incurc gelul de dus cu siropul de visine ca e belea (ma refer la mirosul gelului de dus care e divin). 

Azi am incercat Uleiul Oriental cu Argan din Maroc, care la contactul cu apa se transforma in lapte, pielea e catifelata si mirosul inca persista pe piele desi am iesit de la dus de cateva ore bune. Bila alba, l-am luat si la un pret bun - 200 ml - 20lei de la 42lei (acum vad ca e la oferta 1 + 1gratis).

Cam asa arata colectia mea de geluri de dus + cateva maruntisuri:

Produsele de la Yves Rocher + rimel cado.

Gel de ducha - argan - cado Sis




Comments

Popular posts from this blog

Ora de lectură - Splendida Cetate a celor o mie de sori

Am o "dar" intuiţie să aleg cărţiile la fix, aşa am făcut-o şi de data aceasta, când am dat peste recenzia cărţii Splendida Cetate a celor o mie de sori, bestseller-ul lui Khaled Hosseini pe site-ul cântăreţei Ellie White, am ştiut că aceasta va fi următoarea carte pe care o voi citi.
După aşa o recomandare nu m-am putut abţine să nu o citesc pe nerăsuflate, ca mai apoi să o recomand surorii mele şi prietenelor. A fost dragoste de la primul capitol.
Deşi am gasit-o în format pdf (sursa scribd.com) aşa cum fac de obicei îmi cumpăr cărţile, astfel biblioteca mea creşte pe zi ce trece. De data aceasta am optat pentru oferta celor de la www.dol.ro care aveau cel mai bun preţ. Cum sunt mereu în criză de timp, majoritatea cărţilor le achiziţionez online, sunt la un click distanţă, de cele mai multe ori transportul este gratuit şi le primesc direct la job fără prea mare efort din partea mea. 
Dar să ne întoarcem la carte - pe lângă povestea emotionantă a două femei afgane Mariam s…

Ce-am citit si ce mai am de gand sa citesc

Nu ca v-ar interesa dar ce-am citit si ce-am de gand sa mai citesc in cateva randuri. Anul 2013 a inceput cu o sete de lectura de inca ma mir si eu, cert e ca toate acestea "se trag" de la omu' care m-a molipsit fara sa-mi dau seama, treptat noptiera se elibereaza, erau multe in pending. Totul a inceput cam asa: 1. Cu cartea "Mananca, Roaga-te, Iubeste" - Elizabeth Gilbert prin februarie, cand dupa un an lung am finalizat-o (a fost cartea la care am zabovit foarte mult, din motive clare - lene mare). Cartea si-a luat zborul cum spuneam aici si dusa a fost. Mi-ar fi placut sa stiu pe unde e acum dar incurcate sunt caile Domnului nostru. Asa ca de trecut pe lista must read  de la cucoana Gilbert ar fi : - "Ultimul barbat american"; - "Si am spus da. O poveste de iubire" continuarea cartii "Mananca, Roaga-te, Iubeste". 2. Apoi cum omu' cu cartea aparuse in viata mea si ma molipsisem cu "cititu" si fiindu-mi imprumutata a…

Ora de teatru - Imi place cum mirosi!

Mda, am o mare slabiciune, am al mai fin nas de pe planeta asta si Doamne fereste sa fi in raza mea de actiune si sa nu fi proaspat dusat ca imediat ai fost scanat. Am patit-o de foarte multe ori sa dau peste oameni care pur si simplu m-au dezamagit la acest capitol, vezi tu...cateodata ambalajul nu este suficient la un cado, la fel ca acele persoane care se cred buricul pamantului dar duhnesc ca gunoierii ultimul om. Naspa!!!

Dar nu despre asta vreau sa vorbesc, ci despre piesa de teatru - Imi place cum mirosi - in regia lui Serban Puiu, pe care am vazut-o azi (vineri) si la care m-am distrat tare de tot.
In distributie: nelipsita Ofelia Popii in rolul donsoarei Sophie (care daca imi este permis am asociat-o rapid cu o prietena de-a mea O.) cu Ciprian Scurtea - in rolul donsorului Cornel (asociat cu prietenul prietenei O, care are acelasi prenume) si Adrian Matioc.

"Îmi place cum mirosi! este o comedie spumoasa în trei acte dupa un text de Neil Simon, unul dintre cei mai apreci…