Somewhere in Palilula

O zi intreaga mi-a stat gandul la filmul asta si dupa 9 ore de lucru din care 3 pe viitoarea Autostrada - Tronsonul 3 (revin cu detalii) mi-a facut timp sa vad si acest frumos film, recomandat si rerecomandat de nspe oameni. Si s-a meritat, plus ca eu fac parte din grupul (daca exista asa ceva) celor care da o sansa filmelor romanesti pentru ca avem cu ce...

Am lasat oboseala si somnul acumulat in aceasta prima saptamana la noul job (care pana acum a fost de vis) si m-am alaturat multimii din Muzeul in aer liber Astra sa vizionam filmul de care cu siguranta multi ati auzit si/sau l-ati vazut - "Undeva la Palilula", in regia lui Silviu Purcarete.

Cotat pe IMDB cu 7.9 bine meritat, acest film vine cu inca o confirmare ca avem un regizor - Silviu Purcarete - fenomenal. Filmul este clar in stilul consacrat al lui Purcarete si clar s-a meritat sa-l vad desi am auzit pareri si pro si contra.

Nu ma apuc sa fac o recenzie dar eu va recomand daca aveti ocazia sa-l vizionati, urmand ca dupa sa ne apucam sa ne dam impreuna cu parerea.

"Protagonistul filmului este Serafim, proaspăt absolvent al Şcolii de Medicină, care primeşte repartiţie pe termen scurt la spitalul din Palilula, un orăşel fantomă, pierdut în mijlocul câmpiei valahe. Un sanatoriu-lazaret, spital improbabil, clinică ginecologică într-un loc unde nu se naşte nici un copil. Palilula e un loc unde derizoriul coexistă cu lucruri fermecătoare, iar populaţia din oraş e izolată pentru eternitate în beţie, petreceri şi orgii. Filmul urmăreşte periplul doctorului Serafim prin Palilula, pe perioada mai multor ani şi anotimpuri." (Sursa: www.cinemagia.ro)


Atat pot sa mai zic, felicitari regizorului, actorilor si tuturor celor care au facut parte din echipa acestui frumos proiect. Bravo lor!!! Si nu uitati - TIFF continua, ne vedem in Piata Mare, azi, orele 22:00 la filmul "Despre oameni si melci" -  regia Tudor Giurgiu.


Comments