02 August 2012

DIY - How to curl your hair

Pentru ca vara parul este destul de expus la razele UV m-am gandit pentru o perioada sa renunt la placa, ondulator sau uscator si de ce nu sa-mi prind parul intr-un coc ca e tare chic si practic pe caldurile acestea.

Zis si facut, pana cand am dat de filmuletul de mai jos:


Nu m-am putut abtine sa nu incerc desi recunosc ca la o prima vedere nu am fost foarte impresionata de rezultat. Totusi pe parul meu a fost ok, am renuntat totusi la fixativ pentru ca nu-mi place sa incarc parul si am fost posesoarea unor bucle superbe - moartea fetelor  (s-a simtit invidia in aer :))).

Este simplu, rapid si  se poate dormi comod asa, m-am gandit sa caut o bentita mai ingusta si sa vad cum pot transforma acest coc si intr-o freza de zi...mdaaaaa imi place de numa.

Astept si alte pareri, incercati si spuneti daca v-a placut sau nu!!!

P.S. Sis la tine am emotii ca devi pudel, deci nu incerca.

3 comments:

  1. Hmmm... interesant! Poate voi încerca. Ce pot să îți spun este că dacă ai pe cineva să îți împletească părul spic și să dormi cu el, obții cam același efect. :)

    ReplyDelete
  2. O sa fac si poze. As vrea sa-mi faca cineva o impletitura d-aia dar nu mi-am gasit inca Omu' care sa se priceapa...

    ReplyDelete