DIY - How to curl your hair

Pentru ca vara parul este destul de expus la razele UV m-am gandit pentru o perioada sa renunt la placa, ondulator sau uscator si de ce nu sa-mi prind parul intr-un coc ca e tare chic si practic pe caldurile acestea.

Zis si facut, pana cand am dat de filmuletul de mai jos:


Nu m-am putut abtine sa nu incerc desi recunosc ca la o prima vedere nu am fost foarte impresionata de rezultat. Totusi pe parul meu a fost ok, am renuntat totusi la fixativ pentru ca nu-mi place sa incarc parul si am fost posesoarea unor bucle superbe - moartea fetelor  (s-a simtit invidia in aer :))).

Este simplu, rapid si  se poate dormi comod asa, m-am gandit sa caut o bentita mai ingusta si sa vad cum pot transforma acest coc si intr-o freza de zi...mdaaaaa imi place de numa.

Astept si alte pareri, incercati si spuneti daca v-a placut sau nu!!!

P.S. Sis la tine am emotii ca devi pudel, deci nu incerca.

Comments

  1. Hmmm... interesant! Poate voi încerca. Ce pot să îți spun este că dacă ai pe cineva să îți împletească părul spic și să dormi cu el, obții cam același efect. :)

    ReplyDelete
  2. O sa fac si poze. As vrea sa-mi faca cineva o impletitura d-aia dar nu mi-am gasit inca Omu' care sa se priceapa...

    ReplyDelete

Post a Comment