Eu si tehnologia

Tehnologia ne omoara, zic unii, pe mine nu, doar imi starneste curiozitatea.

Ca de exemplu: care-i mai bun BSplayer sau VLC?!?

As fi tare sa aud pareri referitoare la player-ul pe care-l folositi sa vizionati filme. Bine majoritatea le vedeti direct pe TV cu un dvd-player, dar daca n-ar fi asa care ar fi acela?

Io folosesc VLC si-s multumita, in comparatie cu BSplayer am observat ca:
- la capitolul imagine sta mult mai bine sau mi se pare mie de la oboseala;
- la capitolul sunet cred ca e de 3 ori mai bun, asa aude si vecina spion a cartierului la ce ma uit eu;
- in schimb BSPlayer iti cauta automat subtitrarea singurel fara sa te mai chinui tu...

Mnooo, gata pauza vreau sa termin de vizionat Dictatorul, The Lucky One si What to Expect When You're Expecting (asta ca tocmai m-a anuntat dentistu' ca voi avea gemeni).

Comments