Liniste si pace

Asta mi-am dorit, cel putin pentru o zi sau cateva ore. Si am avut parte inzecit - de liniste si pace.

Nu-s cea mai credincioasa, respectiv bisericeasca fiinta de pe acest pamant, dar am momente in care linistea o gasesc doar in locul in care credinta este la ea acasa. Este locul in care parca si timpul sta in loc, este locul unde nu exista rautate, invidie, gelozie, ipocrizie...si liniste si nu ma refer doar la cea interioara. Este locul in care fara sa-ti doresti iti incarci bateriile, ba mai mult te incarci cu energie pozitiva. Vezi viata cu alti ochi.

Cum sa nu-ti faca placere sa uiti de toate si sa pasesti intr-un taram parca fermecat. Sambata am ales sa ma duc la Manastirea Ramet, jud.Alba, un loc tare dragut, foarte ingrijit de maicute, un loc in care m-am simtit divin.

Prea frumos de spus in cuvinte, un peisaj care merita vazut si revazut. Oameni frumosi si cu frica de Dumnezeu, oameni care-ti inspira si-ti ofera bunatate. Oameni care te fac sa te simti fericit.









P.S. Coliva primita de la Maicuta Cristina a fost delicioasaaaaaaa si multa.:)


Comments