Sunt oare chiar asa de rea?



Diabolica de mine, ce-mi place cum suna hihihihi, si nu doar ca suna funny, mai nou asa si sunt. Pana acum un an si ceva  eram o donsoara cumintica, la locul ei, nu suparam pe nimeni si chiar daca aceam si eu o opinie o tineam pentru mine. Daca cineva se supara sau certa cu mine, desi nu eram vinovata luam eu asupra mea totul. Dar toate astea s-au schimbat brusc, da da... cei mai apropiati prieteni au observat si repede au afirmat "ce rea te-ai facut".
Poate au dreptate, dar atata timp cat nu am regrete si frustrari capul sus si pieptul inainte Nicolle. Imi placea cum eram inainte ceva intre copilas dragalas si femeie cu capul pe umeri. S-a pierdut ceva din prima parte...dar uneori evadez, dar nu mai e la fel... Imi place si cum sunt acum, dar am pierdut ceva pe drum poate...Asa ca daca vreodata aveti nevoie de o parerea sincera, fuguta la mine, oi fi eu rea dar inca sunt realista...ar fi multe de zis dar nu mai am chef...e lene mare la mine azi.

P.S. Asa ca acum am devenit un mic "dlacusol" cum zice finutul meu, dar unu cu chip de ingeras.

Comments

  1. Daca tu esti happy, nu conteaza ca te-ai schimbat sau nu.
    E mai ok daca te-ai desteptat, decat daca te-a schimbat el. Toti ne marcheaza intr-un fel sau altul, e cumva inevitabil, insa de noi tine ceea ce alegem sa fim.
    Faza cu "ce rea te-ai facut"... am auzit-o si eu, dar putin reformulata. Si mi-a pasat, pana mi-am dat seama ca nu conteaza decat ceea ce cred. Prietenii adevarati mereu te vor sustine... si mereu te vor critica, dar nu in sensul ala urat.

    ReplyDelete
  2. Asa e, acum am descoperit si adevaratii prieteni, putini dar adevarati si asta conteaza

    ReplyDelete
  3. "Dlăcuşol" sau nu, ţie să-ţi fie bine! Mai ascute corniţele din cînd în cînd! :)

    ReplyDelete

Post a Comment