Ora de teatru - Balul Burlacilor

Povesteam inainte de inceperea piesei de teatru despre peripetiile baietilor - 7 la numar - din Cipru, Ayia Napa, cu cateva luni in urma, cand s-au dus sa chefuiasca burlacia, nu doar a viitorului mire ci si a lor. Sunt curioasa sa vad filmuletele, ca ce mi-a fost descris in cuvinte nu se poate relata aici.
 
Acestea fiind spuse am mai avut de adaugat ca si eu vreau o asa petrecere, cu fetiliii. Dupa piesa mi s-a spus clar ca NUUUUU, TU ESTI CUMINTE!!!
Nu stie el cate concedii cu fetele am avut...frumoase concedii.
 
Dar nu despre asta e vorba acum ci despre piesa - Balul Burlacilor - in regia Anei Mujat, Codrutei Vasiu si Nicu Mihoc, piesa de teatru ce are in distributie studentii Corina Visinescu, Iulia Popa, Tania Anastasof, Oana Barza, Alexandra Ceaca, Andreea Tausan, Anca Nicolae, Ali Deac, Mihai Alexandru, Johnny Paraschiv, Alexandru Malaicu, Michael Paicu si Adrian Grigoras.
 
La baza spectacolului sta textul lui Willy Russel, spectacolul dezvaluie momentele din seara de dinaintea nuntii, traite de viitorii insuratei si prietenii acestora, cu precizarea ca nunta...numai nunta nu mai e. De-aici si "Nuuuuu, tu esti cuminte!!! Mireasa era bagaboanta...stiam eu."
 
O ora de ras cu lacrimi nimanui nu strica, asa ca la teatru dragilor!!!

 

Comments