About job @other kind of work

"Marriage is the chief cause of divorce!" ceva de genu imi spunea seful, azi, in timp ce ne contraziceam pe niste chestiuni legate de scarbici, a ajuns la "marriage" in momentul in care mi-a spus ca si sotia e ideal sa se vada cu sotul o data pe luna. C'mon!!!

Stiu ca glumeste, in special pentru ca intr-o saptamana dupa aproximativ 3 luni sotia lui aterizeaza in caminul conjugal, sau sper ca glumeste, pentru binele si linistea lui. Sau!?!

Apoi, sa ma convinga si sa-mi argumentez cum sta treaba, subliniaza ca l-a citat pe Marx Brothers.

Si de-aici distractia: cine?... MARX BROTHERS!!!... nimic clar in capsorul meu, si vad o vaga urma de dezamagire pe chipul lui.

Repeta Marx B. si ma prind ca e de pe vremea lu' strabunicu' si da bine sa o dau la intors. Intrebata "ce te invata la scoala de nu sti de Marx B." ii raspund ca "integrale, calcul volume, etc." nothing funny, nu era ok sa spun "Nimic sa traiti!!!" cum imi repetata tata in frageda pruncie.

Sefu' - pita lui Dumnezeu, nu lasa lucrurile in ceata si-mi explica, chiar cu exemple. A urmat o juma' de ora in fata youtube-ului cu rasete si glume pe seama situatiei.

I like it!!!



Enjoy and read!!!

Comments