Bicicleta lui - in amintirea lui Carlos Alberto Vasques

De trei saptamani tot amanam sa desfac din lucruri, e greu sa te acomodezi dintr-o data, dar uite ca ieri am pus si Tv-ul la locul lui cel nou si parca lipsea ceva. Bicicleta cumparata din Spania, mai exact din Valencia, in august 2007, mai exact primita.

My bike
Eram in vacanta de vara sau concediu, cu Alvaro, vizitam orasul, cu lentilele mele de contact - imprumutate de la sora lui, vedeam rau de tot ca dehhh nu erau chiar lentile obisnuite, dar mimoza vroia ochi gri si suferea la frumusete. La un moment dat pe strada il vad pe omul din poza de mai jos, un simplu vanzator ambulant care mesterea de zor, la biciclete. Pretul unei bicicle tin foarte bine minte era de 3 euro. Vroiam si ma ardea mana sa-mi cumpar, dar Alvaro cheltuise deja multi bani pe magneti si alte suveniruri si imi era rusine sa-i spun ca vreau si o bicicleta. Nu m-ar fi lasat sa o platesc eu si nu vroiam sa abuzez, am zis pass desi nu erau decat inca 3 euro...

RIP Carlos Alberto Vasquez

M-am multumit cu poze, multe poze (cand ma duc acasa la mama musai sa caut cd-ul cu pozele din acea vacanta), acasa aveam sa regret ca nu am zis nimic. Sunt genul de persoana care nu zic ce vreau, dar daca repet de 100 de ori "wow ce frumos, superbe, wow wow wow"  ma astept sa se autosesizeze. Doar acasa i-am spus ca mi-au placut bicicletele si ca as vrea una, cateva luni mai tarziu am primit de la sora lui - 3. Una am daruit-o cadou prietenei mele, alta sta la loc de cinste pe TV, a treia nici batuta nu stiu unde e si m-am gandit sa-l rog pe Alvaro sa-mi mai cumpere cand se duce in Valencia. Dar azi mi-a trimis acest link.

La lucru fiind, nu am reusit sa citesc, am facut-o acum si am ramas "masca". Acest biet om isi vindea munca ambulant, fara autorizatie, primind si o amenda de 1500 de euro. Autoritatiile au sarit in ajutorul lui, cum altfel decat oferindu-i sa realizeze 50 de biciclete, urmand ca in prag de Craciun sa fie ajutat sa sarbatoreasca si el mai frumos.

Apoi articolul se termina crunt, Carlos Alberto a murit, inainte sa obtina acea autorizatie pentru care lupta, mai jos pe aceasi pagina am citit ca nu a murit chinuit si singur ci intr-un spital...eu inca am in minte imaginea cu el la fel ca in poza, pe trotuar, muncind la o bicicleta, costa 3 euro si eu n-am zis nimic. 

Azi cred ca as fi regretat enorm daca nu aveam una, poate pe mine m-a emotionat prea tare, poate voi veti spune - inca un cersetor...

 Later edit. Sister mi-a trimis o poza cu bicicleta lui Alex, era in burtica ei cand a primit-o, Carlos Alberto a personalizat una pentru micul meu nepot.

Pentru Alex cu cos cu tot by CAV

Comments

Post a Comment