My song

Mi se intampla sa ascult o melodie, o replica, etc. exact in momente in care capsorul meu e in ceata sau in nori. De exemplu, eram inchisa in cutia solarului si incepe o melodie foarte dar foarte cunoscuta si totusi nici batuta nu stiam cine o canta. Pune shazam-ul la treaba daca poti!!!

Ieri seara, imi iau cartea de pe noptiera sa-mi continui lectura si pe fundal mi-am pus muzica, lent, incet. Si-ncepe melodia mea, am aruncat cartea, am sarit la telefon si am prins-o:

"Different" - SoulAvenue Feat. Shaheen Sheik.

 Veti spune ca e foarte cunoscuta si cum de nu am stiut solistul, pai pana cucului, eu procesez doar cand vrea mansarda si in momente total nepotrivite, uit multe dar mi le amintesc exact cand nimeni nu se asteapta ca eu sa mai spun ceva. Asta este atu-ul meu, multi s-au ars cu asta, spuneau multe si marunte, iar eu ii taxam cand se asteptau mai putin. Asa si cu melodia, o aveam in laptop, o ascultam foarte des, dar degeaba...pana aseara.

 Enjoy!!! Minutul  25:00!!


Comments

Post a Comment