Ora de relaxare, balet

Cand am citit pe blogul Adelei - cacofonica.ro, chiar si la Tudor - cemerita.ro despre balet, despre faptul ca sunt tare draguti si ofera bilete pentru flori, fete si ... am zis ca vriauuuu. Un martisor de 1 martie anticipat.

Si nu am castigat 2 bilete ci 4, dar cum erau si alti participanti dornici de spectacol, am renuntat la biletele din partea lui Tudor (nu de alta dar confirmasem pe cacofonica prezenta la balet) si a fost tare frumos. Foarte frumos!!!

Spectacolul "La Vivandiere, Anotimpurile" a fost pe sufletul meu, inca de la primele acorduri m-am desprins de problemele si gandurile cotidiene si m-am bucurat de muzica. Atat de bine mi-a prins acea ora de relaxare incat am sa ma abonez la balet (lectii de balet la pensie nu se mai fac).

Ar mai fi de adaugat o chestie, apoi vin cu multumirile, sala arhiplina e un lucru foarte bun, ca sibianu apreciaza cultura si ca stie sa se bucure si in afara de pub/club/carciuma, dar sa-ti duci copilul la balet, cand el inca frecventeaza gradinita, la ora 19, cred ca e putin cam nepotrivit, chiar si atunci cand prichindelul are o atractie pentru balet.

Oricat de mult ar fi fascinati devin galagiosi, plangaciosi, greu de suportat. Strica tot farmecul momentului.

Multumesc mult de tot Adelei si domnului Tudor pentru bilete, au fost tare draguti.
 
Daca vreodata aveti ocazia sa mergeti la un spectacol de balet, nu ezitati. Enjoy!

Comments