Ora de teatru - O poveste japoneza & Ultima zi a tineretii

De cand urmaream la TV emisiunea Abracadabra mi-a dorit sa-l vad pe actorul Marian Ralea, asa ca nu am ezitat cand am vazut ca in distribuita piesei "Ultima zi a tineretii" apare si el.
 
Si n-am sa regret niciodata aceasta alegere, piesa este de exceptie si daca nu ati vazut-o va recomand sa mergeti, actorul Marian Ralea este incredibil. Dar omul Marian Ralea m-a emotionat, el pe noi si noi pe el. Si am stat la 2 pasi de el si e acelasi om pe care-l urmaream in copilarie. Si mi-a placut!
 
A doua piesa pe care o recomand este "O poveste japoneza" in regia lui Yasuda Masahiro, este o piesa scrisa dupa o poveste adevarata. In distributie sunt numai actori faini, pe care noi publicul sibian ii cunoastem, eu eram insotita de o colega din Negresti Oas si ii tot explicam care cine e. I-a placut!
 
Lasand la o parte povestea piesei, cel mai mult mi-a placut decorul, machiajul, costumele si miscarile corpurilor actorilor pe care se pune foarte mult accentul. Toate acestea spuse, va recomand sa mergeti la teatru!
 
Enjoy!

Comments