De ziua Elefantului...

...noi primim cadou. Ca asa le sta frumos elefantilor sa ne cadoriseasca.
 
Cum setea de carti in 2013 e mare (la mine) si cum sunt tot felul de reduceri si promotii, am devenit cu sau fara voia mea client fidel al site-ului - www.elefant.ro.
 
Dragii de ei azi sarbatoresc 3 anisori si vin cu o promotie. Asa ca, click acilea si alegeti-va cadoul, eu m-am cadorisit cu un ebook Cum sa fii o mama minunata de Tracey Godridge.
 
Nu stiu daca curand voi avea nevoie de aceasta carte dar e buna la casa omului sau o dau mai departe viitoarelor mamici care-mi sunt in jur.
 
Din pacate eu am deja in pending o comanda si as exagera sa mai plasez alta, dar am o lista pentru viitor. Dar azi sunt oferte faine pe site asa ca profitati din plin, va asteapta multe surprize.
 
Enjoy!!!
 
LMA Elefantule!

Comments