Floricica mea cea plapanda - Tillandsia @Flower Power

Ca eu sunt cea mai delicata persoana de pe planeta asta se stie deja.
Ca pe ce pun mana se strica sau "stric" e deja istorie, dar mi se pare ca lucrurile au scapat de sub control prea mult.

Am facut o mare pasiune pentru gradinarit, pe instagram apare dovada si urmeaza un post despre noul meu job part time - numit hobby. De cand "mi-am carat" tocmai din capitala un ghiveci de 10gr cu o floricica de un cm si jumatate (pierduta pe strazi, recuperata din balti, resuscitata la Sibiu, curand implineste un anisor de cand e provinciala, intre timp a crescut si e ditamai floarea, dar e ferita de aparatul foto ca nu cumva sa se usuce de la blitz) am ajuns sa iubesc florile mamei, sa le ud regulat si sa am chiar cate un monolog cu ele - cica ajuta la buna crestere. Evaluarea o va face proprietara cand revine!

Astfel, tare mult m-am bucurat cand am primit de la unul din sefi o superbitate de floare, care a avut parte de o sesiune foto (mai jos dovada), parca presimteam ce urma sa se intample. S-a uscat!!! Eu delicate, ea tare plapanda!

Tillandsia mea pare ca nu a avut prea multe zile, dar inca sper ca o sa-si revina sau sa-si faca careva mila si sa primesc alta.


Status 20.03.2014
Status 14.04.2014










Asa ca nu uitati cand reveniti din vacanta, concediu, in special din Italia, sa-mi cumparati o cutiuta cu magnet + floricica. Va faceti pomana nu gluma!
 

Comments