Dam startul la viata @Alergam @Sustinem

Update:  Desi a fost o zi ploioasa si friguroasa nu am renuntat si m-am prezentat la start. Locul meu in clasament: 90, timp 33:22.


Cred ca majoritatea sibienilor stiu ca in 31 mai 2014, la ora 9:00, Sibiul se pune in miscare, mai exact se da startul la editia a III-a, a Semi Maratonului Sibiu.
 
Ideea este una foarte simpla: "Organizatiile non-profit, grupurile de initiativa, companiile sau persoanele fizice propun proiecte, iar alergatorii care doresc sa se inscribe in competitive pot sa aleaga un proiect pe care il susțin prin taxa de participare si prin mobilizarea unui cerc de sustinatori care impartatesesc aceasi dorinta."
Anul acesta s-a inscris in jur de 21 de proiecte.
 
Anul trecut am ratat startul, dar acum imi iau revansa, asa ca va astept cu mic cu mare sa veniti in Piata Mica, sambata, sa ma sustineti. M-am inscris la proba de Cros 5 km - durata 1h. Si cu mici eforturi o sa rezist pana la capat. Nu voi abuza prea tare pentru ca nefrologul mi-a sugerat sa nu exagerez, dar mi-a dat unda verde la alergat in limita puterilor, asa ca sambata - alergam si sustinem!!!
 
Proiectul pe care il sustin apartine Asociatiei Baby Care Sibiu, Asociatiei Mâini Unite si Asociatiei E.M.M.A - Dam startul la viata, mai multe detalii aici.
 
Daca doriti sa ma sustineti o puteti face foarte simplu la adresa: http://maratonsibiu.ro/sustinatori/inscriere-sustinator-2/
 
Inscrierile pentru Maraton s-au incheiat in data de 25 mai 2014, dar de sustinut o puteti face. Si va astept cu drag sa va alaturati acestui proiect.
 
Va astept cu drag si sper sa alergam cat mai multi pentru o sansa in viata!

 

 

Comments