1+1 sau 1x1 - ora de matematică

Să fii elev în ziua de azi se pare că este tot mai greu. Nu ştiu cum este sistemul nostru de învăţământ dar o tot aud pe soră-mea câtă bataie de cap îi dă examenele micuţului nostru Alex.

Nepoţelul meu în vârstă de 7 ani şi 3 luni este în clasa a II-a în minunata Spanie, ţara care i-a adoptat familia de mai bine 9-10 anişori. Când am văzut că pe la 4 ani citeşte mi-am spus ca e tare deştept, când am aflat că în clasa a II-a învaţă tabla înmulţirii m-a uimit, ieri când am văzut în ce constă un examen la matematică pentru el m-a pus pe gânduri. La asta se mai adaugă şi micuţul amănunt că nu mai reţin exact la mine cum au fost primele clase primare. E o mică ceaţă la orizont.

Mi se pare că nu e chiar floare la ureche şi pe lângă mate, mai are examene la engleză, lengua - spaniolă, cono - cunoştinţele naturii, iar aici sor'mea poate confirma dacă mai sunt şi altele.

Mai jos ca model pentru cei care vor să-şi pună copilaşii la studiu intens...mie mi se par cam grele pentru un puşti de 7 ani şi 3 luni sau îl văd prin ochii de mătuşă.



E greu să fii copil în ziua de azi.

Comments