Clipa mea de răsfăţ cu Scholl Velvet Smooth @BUZZstore

Bună fetelor,

De curând am devenit şi eu buzzer (astfel am ocazia sa testez anumite produse in cadrul Campaniilor BUZZstore şi să împărtăşesc cu voi părerile mele) iar acum mă aflu la prima mea campanie de acest gen.

 A fost foarte simplu am completat chestionarul de înscriere în Campania Scholl Velvet Smooth, iar acum câteva zile am primit kitul de participare de la BUZZstore si Scholl Romania:

Kitul Campaniei Scholl Velvet Smooth
- o pilă electronică Scholl Velvet Smooth Diamond Crystals
- 5 broşuri informative 
- 1 cremă de ingrijire a picioarelor din gama Scholl - Velvet Smooth Ser Intens Hidrantant pentru picioare

După ce am terminat cu pregatirile de sarbători m-am hotărât să-mi transform living-ul într-un mic SPA şi să-ncep răsfăţul picioruşelor mele, nu de alta dar vară stă să vină şi nu vreau să ma prindă nepregătită.

Pentru că vor fi persoane care nu vor crede minunea am imortalizat momentul, rezultatul este foarte mulţumitor, după câteva minute călcâiele mele arată surprinzător, procedeul este unul foarte simplu, pila este uşor de manevrat şi deloc dureros...





 Cum pila electonică Scholl Velvet Smooth a făcut treabă faină o voi folosi zilele viitoare şi revin cu un filmuleţ, plus intenţionez să mă întâlnesc cu prietenele mele să ne facem de cap.

Dacă sunteţi interesate de achiziţionarea acestei pile pot să vă recomand câteva site-uri:
- www.emag.ro la pretul de 159lei (garantie 24 luni)
- Farmacia tei - online -  112lei
- Spiţerie - online - 139lei preţ redus.

Promit să revin cât mai curând cu noi impresii.

Eu continuu cu răsfățul meu...

Enjoy!

Comments