Skip to main content

Review - #Persil Power-Mix Caps in actiune (aka treaba buna)

In cadrul campaniei BUZZstore am primit pentru testare noile capsule de la Persil, mai exact capsulele Power-Mix, pudra si gel cu o dubla putere pentru o curatare perfecta si rufe stralucitoare fie ele albe sau colorate.

Pentru ca in trecut am avut ceva probleme cu detergentul pudra, care ramanea in special pe rufele colorate am optat pentru detergentul lichid, simplu si fara batai de cap. Nici asa nu a fost bine, lichidul se termina vazand cu ochii, cauza fiind proasta dozare. In ambele cazuri nu respectam doza necesara, dar cei de la Persil au venit cu inovatia mix-ului.

Noul detergent 2 in 1 are forma unor capsule pre-dozate care combina beneficiile detergentului pudra, dar si ale celui lichid, oferind o solutie eficienta de curatare, chiar si la temperaturi scazute. Noua formula indeparteaza petele dificile si asigura curatarea profunda a tesaturii detorita detergentului pudra, in timp ce detergentul gel mentine culorile intense si ofera un parfum de durata rufelor.

L-am testat intens in ultima vreme, de la lenjerie de pat, rufe albe, colorate, delicate pana la ia mea primita cadou, care are ceva ani vechime iar timpul si-a cam pus amprenta pe ea, cert e ca rezultatul este foarte multumitor, hainele au ramas curate si parfumate. Cum spuneam aveam emotii pentru rufele colorate dar n-a mai fost cazul, nu aveam cum sa gresesc dozarea deoarece in cazul capsulelor nu ai cum sa gresesti.

Rezultatul il impartasesc cu voi in pozele de mai jos, sa va mai spun ca nu am folosit balsam de rufe ca sa testez parfumul si chiar sunt multumita.

Kitul campaniei Persil

Vesta de la lucru a trecut cu brio testul, e curata si culorile la locul lor.

Mod de utilizare: Capsulele se plaseaza direct in cuva masinii de spalat si nu in sertar, se pun in cuva inaintea rufelor. Daca capacitatea masinii de spalat este mai mare de 4 kg se vor folosi 2 capsule Power-Mix.

Curata: Detergentul Persil Power-Mix Caps acopera o paleta foarte larga de pete, de la cele inchise la culoare  (iarba, cafea, ceai negru, fructe de padure) pana la cele de grasime (ciocolata, ulei, machiaj) etc.

Ca de fiecare data Persil nu m-a dezamagit, ma declar foarte multumita de noile capsule Power-Mix! Voi ce detergent folositi, lichid sau pudra, impresii?!?

Comments

Popular posts from this blog

Ora de lectură - Splendida Cetate a celor o mie de sori

Am o "dar" intuiţie să aleg cărţiile la fix, aşa am făcut-o şi de data aceasta, când am dat peste recenzia cărţii Splendida Cetate a celor o mie de sori, bestseller-ul lui Khaled Hosseini pe site-ul cântăreţei Ellie White, am ştiut că aceasta va fi următoarea carte pe care o voi citi.
După aşa o recomandare nu m-am putut abţine să nu o citesc pe nerăsuflate, ca mai apoi să o recomand surorii mele şi prietenelor. A fost dragoste de la primul capitol.
Deşi am gasit-o în format pdf (sursa scribd.com) aşa cum fac de obicei îmi cumpăr cărţile, astfel biblioteca mea creşte pe zi ce trece. De data aceasta am optat pentru oferta celor de la www.dol.ro care aveau cel mai bun preţ. Cum sunt mereu în criză de timp, majoritatea cărţilor le achiziţionez online, sunt la un click distanţă, de cele mai multe ori transportul este gratuit şi le primesc direct la job fără prea mare efort din partea mea.
Dar să ne întoarcem la carte - pe lângă povestea emotionantă a două femei afgane Mariam s…

Ce-am citit si ce mai am de gand sa citesc

Nu ca v-ar interesa dar ce-am citit si ce-am de gand sa mai citesc in cateva randuri. Anul 2013 a inceput cu o sete de lectura de inca ma mir si eu, cert e ca toate acestea "se trag" de la omu' care m-a molipsit fara sa-mi dau seama, treptat noptiera se elibereaza, erau multe in pending. Totul a inceput cam asa: 1. Cu cartea "Mananca, Roaga-te, Iubeste" - Elizabeth Gilbert prin februarie, cand dupa un an lung am finalizat-o (a fost cartea la care am zabovit foarte mult, din motive clare - lene mare). Cartea si-a luat zborul cum spuneam aici si dusa a fost. Mi-ar fi placut sa stiu pe unde e acum dar incurcate sunt caile Domnului nostru. Asa ca de trecut pe lista must read  de la cucoana Gilbert ar fi : - "Ultimul barbat american"; - "Si am spus da. O poveste de iubire" continuarea cartii "Mananca, Roaga-te, Iubeste". 2. Apoi cum omu' cu cartea aparuse in viata mea si ma molipsisem cu "cititu" si fiindu-mi imprumutata a…

Ora de teatru - Imi place cum mirosi!

Mda, am o mare slabiciune, am al mai fin nas de pe planeta asta si Doamne fereste sa fi in raza mea de actiune si sa nu fi proaspat dusat ca imediat ai fost scanat. Am patit-o de foarte multe ori sa dau peste oameni care pur si simplu m-au dezamagit la acest capitol, vezi tu...cateodata ambalajul nu este suficient la un cado, la fel ca acele persoane care se cred buricul pamantului dar duhnesc ca gunoierii ultimul om. Naspa!!!

Dar nu despre asta vreau sa vorbesc, ci despre piesa de teatru - Imi place cum mirosi - in regia lui Serban Puiu, pe care am vazut-o azi (vineri) si la care m-am distrat tare de tot.
In distributie: nelipsita Ofelia Popii in rolul donsoarei Sophie (care daca imi este permis am asociat-o rapid cu o prietena de-a mea O.) cu Ciprian Scurtea - in rolul donsorului Cornel (asociat cu prietenul prietenei O, care are acelasi prenume) si Adrian Matioc.

"Îmi place cum mirosi! este o comedie spumoasa în trei acte dupa un text de Neil Simon, unul dintre cei mai apreci…