Postasul roman din inima tarii

Surprinzator Alba people - aka albanezii - sunt oameni faini, saritori, amabili, vad asta zi de zi si din ce in ce mai des.

Zic surprinzator ca pana sa ajung in Cealalta Capitala recunosc ca avea careva retineri. Ma declar multumita avand in vedere ca am avut ceva idei preconcepute si am pasit timid in oraselul cu pricina.

Mai bine de 30 de ani in care am populat cu mandrie Capitala Culturala nu am fost multumita de serviciile oferite de batrana Posta Romana. Am evitat pe cat posibil sa apelez la ei, pentru ca sunt prea ramasi in urma: zeci de formulare de completat, pauza/lipsa plata cu cardul (asta dupa ce stateai 20 min la coada) si multe altele. Exista careva multumit? Pensionarii sunt exclusi din ecuatie.

 Dar sa te sune postasul acasa ca nu ai adresa completa pe colet si sa te invite frumos la Oficiul Postal, numai in Alba Iulia se putea.

Inca o bila alba pentru Alba!!! Cetatea ramane acolo falnica in topul meu...si ... mai e ceva de amintit?!?

Raman inca mult de recuperat pana sa ajunga sa ma multumeasca pe deplin...tot acasa vreau. Pentru acasa e doar acolo unde am facut ochisori.


Comments