ALFIE, minunatul meu cățel!

O viață întreagă mi-am dorit un ghemotoc alb, pufos, cu patru lăbuțe, musai băiețel, adică un pui de bishon maltese.

Și cum nicio dorință spusă nu rămâne neîndeplinită, cel puțin la mine în casă, my better half are întotdeauna grijă, așa că într-o bună zi m-am trezit cu minunea în casă. Soțul mă avertizase telefonic că sunt așteptată (hai acasă că NOI te așteptăm), credeți că m-am prins că există un NOI când de obicei este EU? Nope...toate acestea într-o frumoasă zi de 17 august 2017. (notez că baba uită).

Prima poza a lui Alfie (17.08.2017)
La intrare, în hol, mă aștepta el, un pui alb ca zăpada, blănos, cam măricel și cam ciufulit. El era Alfie, băiatul mult dorit. În vârsta de 3 luni și plin de energie. Așa a început distracția noastră, dar tot în același timp și liniștea noastră.


New look, că doar sunt băiat mare, am 3 luni și-un pic

Nu mai țin minte de când n-am mai ajuns acasă, ruptă de oboseală și fără pic de chef de a face ceva. Exclus, puiul de ghem te întâmpină cu salturi, cu casa întoarsă pe dos, zilnic te așteaptă cu o "surpriză".

Prima joacă cu o domnișoara, Sara puricoasa, el 3 luni, ea 6 luni, după joaca aceasta ne-am umplut de purici



Din când în când mai face d-astea



De la tot gunoiul scos și înșirat în toată casa, de la împrăștiat pantofi/papuci, etc. peste tot, aranjarea pernelor prin tot livingul și multe altele, ieri m-a așteptat cu un tratament pentru gresie. S-a gândit probabil că nu lustruiesc prea bine și că nu-i strică niște ulei de măsline, extra virgin, pe gresie, labuțe, probabil și stomăcel de cățel. Toată casa a fost marcată cu lăbuțe cu ulei de măsline.

Azi mă aștept la o altă minune, nu mă supăr că nu am de ce. Cred și să-mi fie scuzată comparația, dar e la fel cu copilașii. Îi lași singuri și ei te minunează de fiecare dată. Nu-i așa?
Te poți supăra că a distrus floarea, crezând că el sapă o groapă? 
Te poti supăra că un pachet de hârtie igienică a fost făcut franjuri înșirat în toată casa? 
Sau că ți-a ros bunătate de încărcător de iphone...oare cu ce l-a deranjat? Și câte mai câte.

Nu te poți supăra nici când face pipi și caca la un mm de covorașul lui asta după ce a tot așteptat să-l scoți din casă, sau când îți sare în cap la 5:45 că vrea afară...dar e priceless când îl vezi cum doarme, linge, sare, ciupește, iubește...
Nu mă deranjați, eu dorm
Eu azi sunt zen, în mare parte, datorită lui. Și-ți mulțumesc că mi l-ai dăruit...e cel mai minunat cadou...cu siguranță vor veni și altele, dar până atunci mă bucur de minunatul meu cățel.

Sper să mă țin de un jurnal cu povestioare și mai ales poze cu micul meu Alfie.

Enjoy the moment!

sursă poze: arhivă personală, puțin blurate.

#alfieboy #mybetterhalf 


Comments