Ce cadouri facem de Crăciun?

O întrebare simplă cu un răspuns foarte greu...cel puțin pentru mine.

Când vine vorba de cadouri, de Crăciun, de vreo onomastică sau aniversare, că-i pentru cățel sau soț, mamă sau tată, frate sau soră (ați înțeles ideea, pentru oricine) mie îmi este foarte greu.

Aleg de cele mai multe ori banii în plic, deși e atât de impersonal și sincer eu una nu mai agreez această idee. Am început să prefer cadoul cât de mic dar să nu fie în plic. Valabil când îl primesc dar și când îl ofer.

Din aceași serie e și voucher-ul, come on, în ziua de azi poți returna produsul cumpărat și-ți alegi altceva, port același S sau XS de 100 de ani, așa că e de evitat, deși sunt persoane, chiar foarte multe care preferă din comoditate să ofere voucher-ul și sărbătoriții să primească cu drag. La fel de simplu e să ne interesăm când dorim să facem un cadou de preferințe, mărime, etc. Simplu, nu-i așa?

Comandă online glob de zăpadă cu poză - Cewe.ro

Mie imi surâde ideea unui glob de zăpadă (că tot vine iarna) cu moaca mea, gen cel pe care îl puteți crea singuri, foarte simplu aici. Atenție, acest cadou este puțin personal, nu poți să-i oferi oricui, poate vecinul se sperie dacă ar primi. Dar cine mai oferă cadouri vecinilor? Cine?

Merge și calendar sau album foto, sau pe www.cewe.ro găsiți multe variante, simplu și unde mai pui că luna aceasta aveți si reducere.

Merită să încercați. Nu le fac reclamă...cel puțin nu m-a pus nimeni, dar am o experiență plăcută cu serviciile lor, am optat pentru albumele foto de nuntă pentru părinți și nași făcute de mânuța mea și am fost tare mulțumită.

Acum că am epuizat plicul și voucher-ul, voi ce preferați să primiți/să oferiți?

Eu mai am o serie de site-uri de unde aș putea face o listă lungă de cadoaie, dar să vedem alții ce preferă.

Enjoy the moment!

#christmasiscoming #gifts

Comments