Din seria ce-am mai citit și ce-mi mai recomandați să citesc...

Salutare salutare, după o lipsă îndelungată din spațiul virtual hopa revin cu una alta, mai exact cu ce-am mai citit în acest an...asta ca să nu mă întorc în 2016 când n-am prea fost serioasă la acest capitol.
Ca de obicei nu o să fac recenzii pentru că sunt alții mai pricepuți, ci trec cu liniuță ce mi-a plăcut și ce nu.

De exemplu, anul trecut am stabilit că voi citi 20 de cărți. Fix 17 au fost citite, că deh o nuntă, un job nou, oraș nou nu-i așa simplu, iar anul acesta dacă nu reușesc sa bifez cele 24 cărți impuse am vreo 3 motive în minte. 

Unul e timpul și telefonul, altul comoditatea...dar revin cu enumerări la sfârșit de an, moment sunt 17 bifate, și anume:


1. Tipul din filme nu există - Bogdan Stoica nu există și nici nu îmi trebuie. O carte cu multe p.le și c..ie, haioasă dar cam atât. Sau poate de o citeam la 16 ani altfel era.






2. Povestea slujitoarei - Margaret Atwood - dacă nu vedeam serialul nu ajungeam la carte, așa că am frunzărit repede cartea și parcă e prima dată când filmul a fost mai frumos în comparație cu cartea. Dubios aș zice...



3. și 4. (titlurile din poză) Martin - Lugand - Povești de adormit cățelul, sincer slăbuțe rău, nu mai rețin cum am pus mâna pe ele dar rău am făcut, știu clar că mi-au fost recomandate...păi de ce??? Și le-am mai recomandat și eu la rândul meu...așa ceva nu se face.


5. Cea mai pe suflet carte citită fără suflu, bineînteles cartea Prințesei urbane, urmează sâmbătă 4 nov. lansarea la Cluj, de-abia aștept să o felicit și live. Ziua în care la capătul celălalt al iubirii n-a mai fost nimeni e o carte care te unge la suflet, e un MUST READ. Mai multe nu vă zic, descoperiți singuri.





6. și 7. Sunt genul de cărți care le poți citi la început de drum în doi, ajută mult. Multe le știm, altele ni le reamintim, dar ajută să te redescoperi și să te cunosti mai bine, pe tine și pe cel de lângă tine. Cele cinci limbaje ale iubirii de Gary Chapman cred că nu strică să o citiți și voi. 



8. N-am văzut filmul dar cred că-l mai amân puțin, cartea însă m-a marcat - Baiatul cu pijamale în dungi - John Boyne, e o poveste mult prea tristă și nedreaptă.



Din seria, beletristică plăcută la văzul ochilor, preferatul meu 9. Eric-Emmanuel Schmitt - Noaptea de foc, tot ce e scris de Schmitt pentru mine e mană cerească.Apoi am mai citit:

10. Tot drumul Croatia - Romania - Daneza - David Ebershoff, și da cartea e carte, filmul poveste. Ambele mi-au plăcut, dar cartea m-a cucerit...să citești atâta drum cu mașina e ceva.

11. Femeia de hârtie - Rabih Alameddine, despre pasiuni și viață, muncă și devotament, o clipă care se stinge și te lasă fără nimic.

12. Talismanul norocos - Nicholas Sparks, văzut film, citit carte, nu mai revin la acest scriitor. Prea banal prea ca la țară.

13.  După șapte ani de - Guillaume Musso, după Fata de hârtie (citită in 2016), am revenit cu drag la acest scriitor, pentru o lectură ușoară.

14. și 15. Căsătorie de plăcere - Tahar Ben Jelloun  și Povestea Faridei - Farida Khalaf, Andrea C. Hoffman. Poate par asemănătoare, dar sunt povești de viață diferite care te țin cu sufletul la gură.




16. Am citit și prima piesă de teatru, dacă-l exclud pe Caragiale nu cred că m-am mai încumetat să abordez acest gen. Livada de vișini/ Trei surori de A.P. Cehov au fost greoaie de înțeles...că de citit e ok. Rămân de părere că teatrul trebuie jucat nu citit, cel puțin pentru mine.

17. După ce te-am pierdut – Mojo Moyes…dă la număr și ce să fac, după o zi de muncă printer betoane am nevoie de romantism.








Cam atât, mai am multe în așteptare, câteva începute și abandonate. Voi ce-mi recomandați?

Ce-ați mai citit și ce v-a plăcut?  

(sursă poze: Goodreads)

#readallyoucan #books #mygoodreadschallenge2017                                                      

Comments