Me voy al monte Godonte

Week-endddddddddddd.............


In sfarsit week-end, Doamne ce bine ca a venit sfarsitul de saptamana...greu mai trec zilele si mai ales cand iti faci planuri sa te duci departe departe sa uiti de lume, de treburile cotidiene, de stresul ce ne inconjoara. Si cand zic stres ma refer si la anumite personaje din viata noastra, asta e pamantul trebuia sa fie populat si de diverse specii.


Si acum stau si numar orele pana cand proclam week-end, pentru ca daca nu am avut de lucru, mi-am facut m-am apucat de master si acum e sesiune, asa ca prima data trec pe la facultate la examen, apoi ma urc in masina, imi iau si prietenele si ma duc la munte...acolo urmeaza cheful, relaxarea, distractia, un pahar de ceva si dupa inapoi acasa ca incepe iar o saptamana.
Dar sa nu exageram chiar asa, sa traim clipa si sa ne bucuram de viata si de frumusetea peisajului...
Si-acum bafta mie ma intorc la pregatirea pentru examen, si anume: pregatesc foiile si pixul, sa par si eu un masterand constiincios si cam atat....

Comments