Grizzly si Mimosa....


Cand n-ai de lucru iti faci, asa si baiatu' nostru insarcinat cu buna dispozitie la birou. Ultima gaselnita e sa ne puna cate o porecla de-ti vine sa arunci cu ceva in el....dar n-avem oua, rosii sau alte zemoase in dotare, asa ca facem haz de necaz......

Avem acum un grizzly printre noi, care e deja invidia fetelor care n-au fost dotate de la mama natura ca el, dar ca al nostru Grizzly nu e fioros ci din contra foarte prietenos (stie el de ce), dar din pacate cam asa va fi tinut minte de cam toata lumea pana nu ii gasim un nickname mai funny.

Mai avem si o mimosa ... "Mimosa pudica"......nu-mi placea cum suna asa ca m-am documentat.

Un simplu search pe google si am aflat.... ce sa zic, nu era ce ne asteptam noi, asta va zis sincer, ne-a surprins omu'.

Pentru cei care nu stiu: Mimosa pudica este o planta, (hmmm comparatia cu o planta....nu e a buna, ursulet parca suna mai bine) ,vesnic verde, frunzele sunt asemanatoare frunzelor de feriga, si se strang daca sunt atinse sau expuse la o flacara (de obicei se redeschid in cateva minute) - pana aici cica asa suntem noi femeile, ca sa fie convingator ne-a dat si filmuletul ......



S-acum partea care-mi place dar de care macho manu' nu stia, si anume, florile sunt mici, roz si cu puf, in forma de minge si apar vara ( presupun ca le place caldura ..... yupiii eu pe lumea asta am aparut la minus cateva grade, prefer sa stau la umbra si ador zapada, plus ca nu-mi trebuie soare pentru bronz, solarul e la indemana oricui, soo mimosa nu-s eu).

Intrebare: cine-i oare?

Comments