Play the game

Nico Nico-i suparici, inca nu am aflat de ce si tare mi-e frica ca se va supara si mai tare ca mi-am varat eu codita aici. :d

Ca sa o binedispun i-am propus o schimbare de look....daca reusesc veti vedea si voi, daca nu incerc cu o schimbare de loc, doar ca vacanta se cam lasa asteptata - tot din cauza ei, cu ceva tot o surprind eu. Si pana la urma o schimbare e binevenita oricand,nu?

Am propus un joc:

eu - intrusu -Schimbare de look: blonda, bruneta sau roscata.

ea - Raspunsul: clar nuuuuuuuuuuuu - \*nu s-a lasat cu bataie de rosii si oua ca tocmai a facut curatenie dupa dezastru lasat in urma de musafiri, dar ceva tot coace ea.*/

ea -

Blonda: Clar nu, pentru ca blondelor le sunt asociate multe stereotipuri si parca nici bine nu mi-ar sta, nu??? Desi asta chiar ar fi o schimbare. Plus ca parul blond e pentru Pitzi.

Bruneta:  Neeeeeeeee - bruneta e Betty. Care Betty???? - cea urata. Dar oare  femeia fatala nu e bruneta?????

Roscata: Hmmmmmmm, parca Nicole Kidman e roscata, asa ca sa ramana doar ea, desi roscatele s-ar situa undeva la mijloc intre blonde si brunete, iar despre ele se spune ca sunt infocate, salbatice si pasionale.

eu - No comment. Ziceti si voi cum e mai bine.

ea: de ce, daca le avem pe:

Blonda: aaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaa Anne Nicole Smith.

Bruneta: Nicole Scherzinger

Roscata: Nicole Kidman

eu - suparici -  intentie am avut, rezultat bun nu prea, asa ca renunt cel putin pentru moment, eu vorbeam serios si ea m-a luat la misto, mai ca as fi inceput eu o bataie cu rosii si oua.

Acum ea rade, dar i-am copt-o eu :))

post by. Intrusu

Comments