Vreau, deci primesc???


De cand ma stiu aduceam catelusi acasa, spre disperarea mamei, asta v-am tot spus-o.
In fiecare an cand eram intrebata ce-mi doresc de ziua mea, spuneam CATEL.....pana acum nimic.

Eu una vreau ceva micut micut, ceva gen prichi e mult prea mare, apropo e ditamai namila acum, are ditamai curtea lui clar  are toate avantajele, curte, parc la doi pasi, un stapan care-l iubeste...

Dar nu despre asta vroiam sa vorbesc, am citi azi la Dana Sota pe blog ca: "Animalele de casa, numite si la noi “pets” au insa o influenta enorma asupra sanatatii si bunei noastre dispozitii. Este nevoie sa petrecem doar 15-30 de minute pe zi in compania unei pisici sau a unui caine ca sa fim mai putin nervosi sau stresati. In organismul nostru se petrec reactii hormonale, ducand la cresterea de serotonina, hormonul starii de bine. Prezenta animalelor de companie in viata nostra s-a dovedit a fi benefica si pentru sanatate; tensiunea, colesterolul si ritmul cardiac sunt reglate cumva de animalute. " Un motiv in plus, in sfarsit cineva care zice ca e ok sa ai un mic animalut doar al tau.

Stiu ca poate nu par o persoana responsabila si ca de-abia am grija de mine (cum zice mama, prietenii, colegii, vecinii... cand ma vad cu cele 50 kg ale mele - "ai mancat ceva zilele astea?","esti un biscuite in dunga...."). Raspunsul ar fi cam asa.....singura, e cam naspa, dar daca as avea un catel...am imparti papica :).

Deci, dragilor, daca stau sa ma gandesc mai e putin pana la ziua mea, iar veniti cu intrebarea "ce-ti doresti....", eu iar zic "catel- unu mic mic si alb, si clet, cu boticu mic si negru - bishon maltez" .

Primesc????? :(((

Raspunsul il stiu deja, dar cum in viata nu trebuie sa astepti doar sa primesti, trebuie sa mai si oferi, cred ca stiu ce am sa-mi fac eu cadou singura singurica.

p.s. motto tu n-ai voie sa vi cu prichi sau ceva de genu, ca el nu intra la categoria "catel- mic mic si alb, si clet, cu boticu mic si negru"

Comments