Cel mai frumos cadou - de la DADOO

Pentru ca mi s-a promis, de un adevarat domn (foarte dragut chiar) un superb buchet de flori, coincidenta chiar de ziua mea, m-am dus sa-l iau.

Totul a inceput de la o intrebare (aici) si uite asa am aflat si ce flori am primit de la rapitorii mei si am primit inca un buchet de flori - superb e putin spus.

Darius avea dreptate Amarylis - frumoasele flori chiar si dupa aprox. 2 saptamani de cand am fost rapita, inca sunt superbe in vaza de pe birou - "se numesc Amarylis sau Hiperastrum!foarte frumoase,foarte elegante si de durata", chiar asa este.

Si daca am fost invitata la el m-am dus, cu ocazia asta, am facut cunostiinta si mi s-a prezentat, dupa parerea mea cel mai superb loc in care nu doar viitoarele mirese, mamici, doamne sau domnisoare, de ce nu si domni, s-ar putea simti rasfatate si inconjurate de flori - la DADOO.

Mi-a placut foarte mult locul, ideiile si naturaletea lui Darius, chiar in seara aceea ne-am cunoscut, a fost mega dragut si mi-a prezentat intreg conceptul lui, are atatea idei si toate fffffffffoarte bune, m-a cucerit. Se vede ca adora ceea ce face si ca e facut pentru asta.

Revin cu poze, sa va convingeti si voi ce super, mega flori mi-a oferit Darius, intr-o frumoasa zi de 3 decembrie cand eu sarbatoream cativa anisori.

later edit. sper sa recuperez pozele cu buchetul meu de flori ca nu are nici un farmec daca nu le voi recupera.

yupiiiiiiii am recuperat poza:D - asa arata minunatia mea de buchet in 3.12.2009 - 17:30

Comments