Kangoo Jumps

Nu sunt eu cea mai sportiva persoana, dovada tentativele mele de a merge la sala, tae-boo si aerobic, mai mult de o luna n-am rezistat, din diverse motive....anemia fiind principalul motiv (scuza) n-am lesinat in bratele instructorului dar nici multe nu mai avea, la care as mai adauga lenea sau comoditatea. Sa nu mai zic ca nici nu e cazu' sa-mi fac probleme :p.
Dar citind si vizionand reclama la Kangoo Jumps - un fel de ridica-ma la cer, am incercat sa conving macar una din fete sa mergem sa facem miscare, sa sarim ca veveritele (sau cangurii-de ce mi-a venit mie sa scriu veverite nu stiu).
Inca nu am convins pe nimeni sa ma insoteasca, dar am primit pe mail detalii despre cursul care incepe in 17 febr.

"Buna ziua,
Program :
cursurile se vor desfasura la Casa de Cultura a Studentilor
MIERCURI 18.00-19.00
VINERI 18.00-19.00
SAMBATA 12.00-14.00
se vor face 2 grupe a cate 30 de persoane. De 2 ori pe saptamana pretul este de 130 lei, iar o data pe saptamana este 80 lei. Daca va hotarati sa urmati cursurile trebuie sa ne confirmati ori prin mail ori telefonic pana in data de 16 febr , pentru a putea sa va punem la dispozitie perechea de ghete potrivita.
Daca doriti puteti sa va si cumparati perechea de ghete, costa 220 euro si puteti veni de cate ori doriti la curs si veti plati pe sedinta 15 lei.
Cu stima,
Echipa High Jump Sibiu
0766/106.744"

Daca cineva vrea sa mearga sa-mi zica si mie. Un pic de miscare nu strica si daca ne mai si distrame si mai bine, sunt convinsa ca iubitoarele de aerobic vor fi incantate sa incerce acest curs de Aerobic Kangoo Jumps. Detalii mai multe despre acest curs aici.

Comments