Just an ordinary day


Daca ieri ma trezeam simtind aroma cafelei si foarte happy ca e sambata si nu trebuie sa ma duc la scarbici, azi idiotii de la orange imi trimit ei la 9.30 urmatorul mesaj "a venit duminica! nu pierde sansa de a......". Ma opresc din citit si repet "duminica", "ora 9.30", wtffffffff au astia nesimtirea sa ma trezeasca pe mine?!?

Oare ei nu-si pot seta sa trimita mesajele dupa o anumita ora....mai decenta pentru trezit. Acum astept ziua de luni sa vad ma pot baza pe ei pentru a ma trezi.

Si daca tot mi-au stricat somnul dulce de dimineata, acum stau si ma gandesc ce pot sa fac, ce pot sa schimb in aceasta zi....
p.s. Vineri a fost foarte misto in Oldies....sper ca v-a placut si voua debutul celor de la Oldiz Band...mie una da.....ieri am barfit cu fetele la greu la Mai unde am fost rafatata cu vreo 2 cocteiluri bune maaaaa:p si mi-am mai achizitionat inca 2 doua ceasuri...la un moment dat aveam si la stanga si la dreapta cate unul :)))


Prima data am data am dat comanda de o cafeluta...atfel vezi lucrurile cand esti rasfatat de arome....o ciocolatica parca ar merge, hmmmm cam multe pofte pentru o simpla zi de leneveala....


Dupa ce beau cafeluta altfel o sa vad lucrurile sunt sigura....intre timp mai descarc un serial din Dexter (recunosc am devenit obsedata de filmul asta)...si dupa mai vedem, cum transform eu ceea ce se anunta a fi doar inca o zi de duminica, just an ordinary day.

Comments