Pentru surioara mea. LMA

Azi sister implineste nici mai mult si nici mai putin - fix 3x ani (am vrut sa-i scriu varsta dar poate se supara). Ca o sora buna ce sunt am sunat-o, ca mai mult momentan nu pot face, (sa zbor pana la ea si daca mi-as dori momentan e cam greu) cado primeste cat de curand, stie ea.

Si dupa cum spuneam am sunat-o, am felicitat-o si i-am zis ca ma gandesc la ea si ma rog ca azi sa primeasca o veste buna de la doctor. Da, azi de ziua ei, merge la Valencia sa vada daca va fi operata sau nu. Din suflet as vrea sa nu fie vorba de operatie si mi-as dori ca printr-o minune sa scape de durerile ei groaznice. Love you sis'. 
Mnoo si Mezdoca mea imi zice la telefon "auzi nu mai scri pe blogul ala, ca ma plictisesc." Si daca sis cere io percutez. :))

Urmeaza o serie cu si despre delegatia mea in Germania, unde am vazut multe si am invatat o groaza de chestii. Daca va intereseaza statiile de pompare, in special cele de la KSB, in special cele cu separare de solide, nu plecati prea departe.

Dar dupa cum spuneam, azi e ziua surioarei mele, pe care distanta m-a facut sau mai bine spus ne-a apropiat mai tare. In copilaria noastra draga cata bataie a luat ea din cauza mea si de la mine nu mai zic, nu pot sa uit cum in drum spre tabara de vara de la Mamaia (sau ce statiune o fi fost) eu stateam intr-un vagon, ea in altul, ca de ne intalneam ieseau scantei. Cum sa uit cate tampenii faceam eu si tot ea era vinovata sau cum ii spuneam ce sa invete la teze si lucrari (aveam puteri supranaturale, ghiceam pe-atunci din prostie sau pura coincidenta si ea tot nu ma asculta, oare la ce-mi raceam gura de pomana?!?), cum sa uit cand i-am facut lucrarea de licenta mai mai sa o prezint eu sau cum stateam cu orele la telefon cand era plecata la Pitesti fiind ditamai - Buyer-ul la PIC (am zis bine???) de era sa-mi cada copilul de la etajul 3 ca noi avem de barfit (copilul unei vecine, putin inrudite cu noi), cum sa uit cand a plecat in Spania si imi trimitea scrisori...nu mai continuu ca azi e ziua ei si sa nu o dam in plans.

Sister draga, Mezdoca mea (ca asa iti va ramane pe veci numele - colegii de la XXL Rewe au poreclit-o asa) iti urez multa sanatate ca in momentul acesta de asta ai cel mai mult nevoie, sa fi sanatoasa si sa te ajute Dumnezeu sa treci peste toate, sa fi sanatoasa sa-l cresti pe Alecs si poate sa-i mai faci o surioara, sa ne revedem cu bine, fericiti si voiosi. 

Iti doresc tot binele din lume si sa ma citesti in fiecare zi...si sa-mi fie cu iertare ca nu aberez zilnic acilea dar sunt in plin proces de cautari. Majore!!!

Ziceti si voi, noi 2 nu semanam?!? Si cum nepotu' a luat si de la mine ceva?!?

Hai "LA MULTI ANI"!!! Sa-mi traiesti!!!

Comments

  1. Multumesc mult pt urari, iar ai reusit sa ma faci sa plang dar e de bine.... cred ca o sa ma operez dar asta e trecem peste toate.
    Te pup si o sa raman in continuare cititoarea ta fidela.

    ReplyDelete
  2. Multumesc draga, asteptam alta veste dar cum ai zis si tu trecem peste toate. Te pup si de azi incep sa tastez. Pup.

    ReplyDelete

Post a Comment