Melodia de azi

Am o memorie de mai bine lipsa, cred ca nici lecitina nu isi mai face efectul, uit sa o iau, clar ca n-ajuta. Aud frecvent la radio o melodie, foarte interesanta, colegu' zice ca ceva e in aer ori am luat-o razna rau... Dar ce stie el.

Asa a inceput si mania - Asi yo te pego si ce taraboi a facut cantecelul asta, ia lasati munca pentru o clipa si ascultati noul mega-hit care ne va face capul patrat in urmatoarele luni. Garantat!!!

La a doua asculare, clar e penibila, horror si foarte urataaaaaaaaaaaaa melodia asta - Eu quero um tchu. Nu-mi place, nu merita sa-i dam prea multa atentie, darrrrrrrrrrrrr am dat de Maria Gadu - Shimbalaie:


Sper sa va placa. Mie da!!! Sunt convinsa ca o sa mai gasesc cel putin inca o melodie de-a Mariei pe placul meu, dar dupa o zi agitata petrecuta pe la Urgente azi as vrea sa ma odihnesc putin, maine va povestesc ce urat poate fi intr-un spital din Romania.

Enjoy!!!

Comments