Vara asta m-am saturat. La fel si anu' trecut.

De-abia am scapat de intoxicatia de anul trecut - Danza Kuduro si o dam pe Tchu Tcha si Vara nu dorm...pana canddddddd. :(

 In fiecare dimineata in drum spre birou ascultam ba Radio Zu, ba Europa Fm, sau ce se mai nimereste. Am observat ca la unele din posturi radio playlist-ul este acelasi zi de zi, nicio schimbare, iar emisiuni gen "Bem bere rece! Bem bere rece!" de pe Radio Zu prind la romanu' de rand ca pestele la plasa.

Mi se pare trist ca am ajuns asa...trist mi se mai pare ca la anumite posturi radio suntem intoxicati cu:




si ma tot gandesc ce limitati sunt unii. Refuz sa fac parte din categoria tchu sau ce-o mai fi.

Ma gandesc ca-s melodii de-o vara, ca asa o fi moda in tara lor natala, ca sunt comerciale, etc. dar cand le auzi de nspre ori pe ora nu mai zic pe zi, dai in hepatita.

Sincera sa fiu vara asta m-am saturat de ele si in afara de hitul verii cu care m-am intoxicat "Vara nu dorm" altu' Made of Romania nu vreau sa aud...sunt convinsa ca-s 100. Melodia asta imi place dar nu originalul ci cum mi-l canta nepotelul meu care e un dulce. 

Voi ce probleme muzicale mai aveti? Ce va mai zgarie timpanul?

In my opinion it's sucks!!!

Comments