Somnul de frumusete!!! sau Vara eu dorm!!!

Am si eu o intrebare, dar una intrebatoare rau!

Oare care-i faza cu somnul de frumusete, de ce atata scandal cand e o placere sa dormi?

M-am saturat sa mi se spuna:
- dormi prea mult - cand eu lucrez de la 8.30-18.30 si pe-acasa ajung dupa ora 19.
- dormi prea mult - cand in fiecare weekend ies, plec prin tara sau strainatati, etc.
- dormi prea mult - cand eu ma culc dupa ora 23.00 si ma trezesc la 06:45.
- dormi prea mult - cand cineva ma suna si daaaa mi s-a intamplat sa adorm in timp ce vizionam un film.
- si lista poate continua pe 10 pagini.

Oare ce vina am eu ca "somnul meu de frumusete" tine (in cazul meu) nu mai mult de 20 de minute si ca adorm imediat ce am pus capul pe perna sau inchid ochisorii. Ce vina am eu ca cei dragi ma suna exact in alea 20 de minute si ca foarte des se intampla ca acelasi X sau Y sa sune exact cand eu dorm.

Nu dorm mult ci adanc sau suficient. Totusi nu intra in calcul ziua de duminica cand somnul se intinde pana dupa ora 12 si poate sa tina toata ziua, mai ales in zilele ploioase. 

Si din pacate "VARA NU DORM!!!" la mine n-are efect.

Mi-a placut ultimul repros primit cand am ratat un telefon, pe motiv ca dorm "...si te mai plangi ca arati de 15 ani, d-asta esti asa ca dormi toata ziua...". 

Invidia! Am zis!!! 

Deci dragele mele, dragii mei somnul ajuta la frumusete si mai ales la tinerete, asa ca dati bataie. Vise placute!

Dar nu chiar acum...

Comments