Din seria - visit and buy #vintage

Auzisem de second hand-ul din Garbova, Jud. Alba, din vara anului 2012, cand doamna contabila de la Muzeul Brukenthal insista sa vina personal sa-mi semneze Certificatele de Plata si nu sa le trimit prin curier. A fost tare entuziasmata cand a pasit in biroul meu, era noua posesoare a unor portelanuri si alte "vechituri superbe" la preturi derizorii - 5, 4 , 3 chiar si 1 leu.
N-am stat sa ascult ce zice, era o babuta tare cocheta si ma gandeam ca e "shopaholica" dupa vechituri, pana azi cand am decis impreuna cu cateva colege sa-i trecem pragul SH-ului la pauza de masa. Auzisem o discutie, intr-un cerc de doamne din high society,  referitoare la cate minunatii la preturi de nimic poti gasi in SH-urile sau in asa zisele magazine vintage care se poarta acum.
Azi in pauza de masa am facut marea vizita la SH-ul, repet din Garbova, care este amplasat intr-o ditamai casa, neterminata, cu niste doamne cu fuste lungi si colorate de initial am crezut ca dam buzna in palatul... dar nu, era vestitul SH.
Personal am oroare de spatii mici si aglomerate, de magazine cu haine nearanjate/ aruncate/ mototolite/ etc., de-asta nu-mi gasesc nimic prin outlet-uri si mi s-a recomandat sa stau acasa ca Parndorf n-ar fi pe stilul meu. Cert e ca nu mi-a placut in mod extraordinar magazinul, dar m-am indragostit de Miorlau si l-am achizitionat cu 3 lei, nu stiu daca se putea negocia. :))

Cat back and front, Arthur Woog, eng. 1884

 Mi-am mai luat un vas ciudatel by Leonardo - 4 lei si cu asta basta ca am casa plina, fetele si-au gasit si haine, dar nu suficient de atragatoare sa ma determine sa-mi bag nasucul in mormanele de haine. Revenind la birou, seful mi-a verificat motanul si mi-a spus sa mergem saptamana viitoare in vizita la SH, ca mi-am achizitionat un Leonard si un Arthur Wood extraordinar din 1884 si ca m-am imbogatit, iar el vrea sa vada ce minunatii se mai ascund pe-acolo.

Sunt curioasa ce mai gasim, revin cu detalii.
Ce magazine de acest gen imi recomandati?

Comments