Parerea mea - LOC DE DAT CU CAPUL -

Daca Zotinca nu e, nimic nu e.

Pentru cei care nu au auzit de Adina Zotinca, va spun eu pe scurt: nu ati pierdut niciun Oscar, poate fi o mica tragedie ca ati avut nunta, botez, cumetrie d-asta si nu ati apelat la serviciile ei, sau poate traiesti in lumea celor care MAKE-UP nu e ceva MUST_HAVE, dar nu e cazul sa urlii in gura mare ca daca ea nu e ceea cate te pregateste in cea mai importanta zi din viata ta, vei fi inca o ratusca urata din lume. N-o face ca nu e de bine, deloc. 

Deci, nu se incepe cu deci...Adina este o fata minunata, care pe langa super experienta in ale machiajului, produse profesionale TOP, imaginatie, mana buna, talent, are si un suflet pe care-l pune in tot ceea ce face. Si-o face a naibii de bine.

Paranteza: nu o cunosc personal, nu m-a machiat, ne-am intersectat, am respirat acelasi aer, dar atat.

Am vazut rezultatele muncii ei pe sister a mea, pe prietene mele, la tv, prin oras, etc. Treaba buna, nimic de reprosat!!! Si aici carcotasii vor spune ca mai da cu bata in balta, dar tin sa mentionez, ca unde natura n-a dat, nici Zotinca nu poate face minuni, desi chiar face.

S-atunci daca toate-s roz, de ce nu cu ea?
Pe acelasi principiu, daca toata lumea ma vrea in alb, aleg ivory, daca vor plete in vant le dau coc, daca vor dreapta eu fac stanga, pentru ca asa sunt eu. Fac cum vreau pentru ca pot!

Ascult, cer sfaturi, chiar le iau in calcul...dar tot ca mine fac, ca dehhhh am personalitate, si nu stiu cum se face dar nu regret (sau s-a intamplat rar) ceea ce decid/ fac. 

Si da am ales sa nu apelez la serviciile ei, inca, si sa incerc altceva. PENTRU CA POT!!! Si asta draga prietene (care imi vrei binele...in za fucking BIG DAY of MY life or whatever) nu cred ca te face in masura sau nu-ti da dreptul sa ma judeci si sa-mi zici verzi si uscate.

Am incredere in mine, in decizia mea si dau sanse si altora, unor Zotinci mai mici, cu sclipici.

(Sursa foto: http://www.adinazotinca.com)


p.s. acesta nu este un blog, ci un loc unde imi dau cu parerea...ganduri spuse cu voce TARE!

Comments