Viața la bloc. Cu minunatul Alfie

Am o mare dilemă: Bichonii se dresează?

Auzisem demult, parcă, vag îmi amintesc că patrupezii ăștia mici albi ca zăpada sunt un pic mai tâmpi (a se citi prostuți).

Cum locatarul nostru blănos pe-al său frumos nume ALFIE își petrece minim 8 ore în deplină singurătate și văzând că zilnic ne coace ceva am apelat la frumoasa cameră de monitorizare iBaby și multe mi-au dat ochii să văd. (trecem peste faptul că este o cameră pentru bebei, că bietul cățel trebuie să facă și el ceva...gen să stea locului, să molfăie tona de jucării, să o iubească pe Kayla etc. el alege să facă o groază de chestii nașpa, plus pipi unde nu are voie).


Așa și ieri, nu-s obsedată să mă uit din 5 în 5 minute, să-l supraveghez dar având activă opțiunea de alerte și notificări pot vedea ce a mai făcut minunatul.

N-am testat camera și ale ei opțiuni suficient de mult să știu cu exactitate la ce interval mă notifică cu câte o poză, dar ieri m-am enervat a n-oară pe individ. Clar nu se mai poate. Deci, ăștia micii, se dresează? 

1. Uscătorul stă prea bine, ia să-l aranjez puțin:


 2. UPSSS, a căzut...parcă și bradul a căzut acum o lună și m-au certat, puțin, cred...



3. Dacă adun hainele sigur mă iartă, cred, puțin...



Câteodată am impresia că-și bate joc de nervii mei, iar când îl certăm pune fața de cățel trist și te-a uns la suflet...




#AlfieBoy #viatacucatel

Comments