Vis devenit realitate la Untold 2018

Dacă în perioada 
02 - 05 august 2018 
ai fost la Cluj-Napoca,
 e clar că ai fost la UNTOLD, nu-i așa?

Prima dată am fost la Untold în 2016, cu bilete cumparate din timp, mai exact din noiembrie 2015. Și tare fain a fost. Atât de fain că am repetat în 2017 și 2018. Mulțumesc celor care m-au ajutat cu bilete moca în ultimii 2 ani.

Dacă anul trecut am respirat același aer cu Ellie Goulding și m-am bucurat de a ei prestație live, anul acesta m-am bucurat să aud The Prodigy, vorba aia pe muzica lor am crescut. 

Dar cireașa de pe tort a fost The one and only - BLACK EYED PEAS - chiar și fără Fergie (din păcate ea a lipsit) băieții - Will.I.Am, Taboo și Apl.de.Ap - au fost fenomenali. Au avut cu ei pe scenă o nouă solistă - Jessica - pe care publicul a adorat-o de la început.

Show-ul a fost fenomenal, mai jos pentru arhivă câteva din video-urile/pozele mele, se poate vedea că la acest festival atmosfera e bestială.






Aș avea multe de spus, dar pentru mine Untold 2018 = momentul de aur al celor de la Black Eyed Peas!!! Am rămas fără cuvinte, un vis devenit realitate!!!

p.s. La Armin n-am mai stat că somnul bate orice.



#untold2018 #blackeyedpeas #visuldeaivedealive

Comments