Review - Mixer vertical Tefal Quickchef HB656838 - arta de a găti rapid și eficient

La cratiță zic!!!


BUZZstore în colaborare cu Tefal România mi-au oferit posibilitatea să testez noul produs MIXER VERTICAL QUICKCHEF 3 în 1, blenderul de mână Quickchef care s-a dovedit foarte util în bucătărie. Iar pe viitor am planuri mari cu el.

Așa cum am tot făcut-o reamintesc, că nu sunt plătită să promovez aceste produce ci doar să testez și să-mi spun părerea, așa că ce zic eu aici e doar din punctul meu de vedere, strict. No money for this...


Minunăția mea primită spre testare:



O mică descriere Mixerul vertical Tefal Quickchef HB 656838 are în dotare:

- un tel, pahar gradat de 0.8 l, blenderul/picior din inox, protecție antistropire, tocător de 500 ml, 20 de viteze, baza din inox/negru și putere de 1000 W.

- prepară în cel mai scurt timp o gamă largă de preparate, datorită motorului de 1000 W și păstrează controlul cu cele 20 de viteze.

- sistemul antistropire și manerul antialunecare oferă confort în utilizare, este ușor de curățat după utilizare.

- blenderul este dotat cu un pahar gradat de 800 ml si un tocator de 500 ml pentru a putea toca o gamă largă de ingrediente și un accesoriu de tip tel pentru a obține preparate fără efort.


Acestea fiind cele oferite de Tefal în această mașinărie să vă zic ce mi-a plăcut mine:

- în primul rând că e silențios, astfel dacă vreau un smoothie la 2 noaptea nu-mi trezesc toată casa sau/și vecinii.

- că e ușor de folosit/curățat inclusiv la mașina de spălat, atenție nu chiar motorașul.

- că nu mai stropesc toată bucătăria nici când blenduiesc sau când folosesc telul.

- viteza se poate ajusta fără oprirea aparatului, iar mânerul este antiderapant, design-ul e unul modern, negru/inox chic pentru bucătărie... asta ca să nu mai aud cârcotașii care spun că electrocasnicele sunt albe ca rochia de mireasă!!!


Ș-acum câteva poze cu jucăria mea în propria bucătărie:







Enjoy the food and the life from kitchen!!!




#buzzrowentahome #buzztefalhome #buzztefalcooking 

Comments