E oficial - în sfârșit am 2 inimi

Azi nu e despre mine, cea care a venit pe lume acum câțiva ani, azi e despre cele 2 inimi care bat în mine, cum spune cântecul, azi e despre EA:

"Două inimi bat în mine,
Două-mi și doream de mică;
Una este de la mama
Alta îmi va spune..."Mămică".

Eu copil în suflet, tare
Dar femeie-n toată firea,
Te-am chemat demult prin cântec
Iar acum îmi cânt iubirea:

Tu-mi ești soarele și luna
Și te iubesc dintotdeauna
Te iubesc din alte vieți,
Cum iubesc marii poeți.

Tu, miracol din pântecul meu,
Ai ales să-ți fiu mamă, eu
Creștin sau ateu,
Prin tine se explica Dumnezeu."


Lucrurile s-au întâmplat cam așa, dacă 2018 a început cum a început, pe la mijloc a fost fenomenal:

- în 18 iulie puncția;
- în 23 iulie transferul;
- 1 august ziua cea mare, o zi pe care n-o voi uita niciodată;
- 11 august confirmarea ecografică când migdala mea se vede pe ecograf, cea mai dulce migdală ever;
- 25 august o inimă se lăsa auzită la ecograf;
- 1 octombrie aflăm că o să fie o EA;
- 17 noiembrie la 19 săptămâni și 4 zile se face simțită, iar de-atunci viața a luat o nouă formă.

Fiecare zi e unică și în fiecare zi trăiesc sentimente noi, de vis, de neînchipuit.

Dacă nu s-a înțeles, mă repet, Dumnezeu m-a binecuvântat cu o fetiță, a cărei inimă bate în tandem cu a mea.




#miracolulmeu #scriucasanuuit

Comments

  1. Ioooiii, acum am citit, felicitări! Să fiți sănătoase și fericite amândouă!

    ReplyDelete

Post a Comment