Pielea sensibila are leac, La Roche-Posay vine cu solutia

De cand am nascut parca timpul s-a scurtat, nu mai am timp de nimic, doar de principesa. A nu se intelege ca ma plang, ci doar sunt in curs de a ma obisnui cu noul statut de mamica. Dar femeia din mine simte ca are nevoie de putin timp si pentru ea, un mic rasfat.

Azi mi-am adormit bebelusa si m-am ocupat de tenul meu, am folosit din pachetul cu bunatati primit de la Buzzstore si La Roche-Posay, care contine produsele pentru piele sensibila gama TOLERIANE, si mai exact:




  1. Toleriane Sensitive crema hidratanta prebiotica care hidrateaza, calmeaza si protejeaza. Aceasta crema este potrivita si pentru bebelusi.
  2. Toleriane Crema de spalare a tenului, fara parfum, care curata fara a usuca sau irita pielea.


Ambele au la baza apa termala La Roche-Posay! Adica sunt dermo-cosmetice, cum s-ar spune in popor daca tot fac un lucru sa-l fac bine.

Eu folosesc de ceva vreme produsele de la La Roche-Posay, pentru ca sunt foarte bune, dermatologul le-a recomandat si principesei, deci toata familia e multumita.




Sa va mai zic un secret? Unele se potrivesc si la bebelusa asa ca am motiv sa imi refac stocul pe seama “bebele are nevoie de ce e mai bun...”.

Acum stiti care e remediul pielii sensibile, pe langa o super hidratare adaugati si produsele din gama TOLERIANE,gama de ingrijire a pielii ce contine produse cu toleranta ridicata, special conceputa pentru a calma pielea sensibila si reactiva, restabilind confortul zi dupa zi.




Cum iti dai seama ca ai o piele sensibila?

Simplu, pielea sensibila este atunci cand bariera cutanata este afectata si apar semnele precum roseata, mancarimea, senzatia de “piele care tine”, uscaciunea severa sau reactivitatea la diferite ingrediente, cum ar fi parfumul sau alcoolul.

Acum ca stii secretul meu descopera si tu produsele din gama TOLERIANE:


TOLERAINE Sensitive Contine 83% ingrediente active care calmeaza si protejeaza: glicerina hidrateaza 48 de ore, ceramidele repara si protejeaza bariera cutanata, vitamina B3 calmeaza instant, apa termala La Roche-Posay calmeaza si reduce iritatiile. O folosesc si la principesa.




TOLERIANE Crema de spalare aduce o revolutie in curatarea pielii sensibile, avand o formula minimalista fara parfum. Conține 4 ingrediente care calmeaza, protejeaza si ajuta la repararea pielii: apa termala La Roche-Posay, glicerina, niacinamida si ceramide. Aceasta crema ofera mai multa eficacitate in curatarea, fara a usca sau irita pielea. Reechilibreaza microbiomul, avand  proprietati calmante, protectoare si anti-oxidante. Prin textura usoara si fluida, mentine hidratarea naturala a pielii si protejeaza bariera cutanata.




As spune mai multe dar fug sa dorm putin, acum ca am tenul curatat si ingrijit un somn sanatos si maine sunt ca noua.

Tu ce produse folosesti, ceva ponturi?

_______________________________
#buzzToleriane
#LaRochePosayRomania 
#TOLERIANE

Comments