Kit pentru vacanta!!! Review

Buzzstore si Sensiblu m-au provocat sa testez kitul lor esential de vacanta. Cum am planuit totusi sa avem o vacanta zic ca s-a nimerit la fix.

Kitul contine:
  • Crema cu protectie solara de la L’Erbolario care te protejeaza de razele solare, dar te ajuta sa obtii un bronz atragator. 
Nu stiu cat o sa stau la soare, pe marginea piscinei ma refer, ca de stat prin soare o tot fac cu principesa mea prin parcuri si bulevarde, darrrrr dupa ce m-am bronzat ca tractoristii am inceput sa apelez la crema minune, nu doar ca sa arat decent cand ies in lume ci pentru protectie. 
Nu stiu ce a fost in capul meu de nu am facut-o mai devreme.
Pentru pielea ultrasensibila (se poate folosi si la copii) si pentru primele expuneri la soarele puternic, crema cu morcov, susan si karite cu SPF30, este fix ce trebuie! Unde mai pui ca se poate folosi pe fata, sani unde pielea e foarte sensibila dar si pe tot corpul.

!!! Imbogatita cu uleiuri hranitoare, protejeaza impotriva radiatiilor UVA si UVB, ajuta la prevenirea formarii ridurilor, pastreaza pielea catifelata si elastica. !!!





  • Spray impotriva tantarilor si capuselor de la Dr. Hart 

Mana cereasca la casa omului spray-ul asta.
Cum spuneam principesa adoarme doar plimbata (parc sau bulevard), iar vara sunt o groaza de tantari, capuse si alte ganganii.
Asa ca spray repelent tine la o distanta sigura de pielea noastra toate insectele ce ne dau tarcoale zi si noapte. Testat in zilele de ieseala a dat rezultate bune.
Putin cam puternic mirosul pentru bebe in dotare, dar nu au aparut alergi.



  • Samponul uscat Batiste cea mai tare inventie ever, te scuteste de procesul de spalare, clatire, uscare si aranjare.
Cand efectiv nu ai timp sa te speli in tihna exista alternativa. Si e wow!!!
Dupa ce am nascut eram vesnic cu parul prins in coc si ud. Nu aveam timp de spalat/uscat/coafat. L-am tuns, dar de cand am pus mana pe samponul uscat Batiste viata e mai simpla.
Sub forma de spray, usor de folosit si adaptat oricarui tip de par, iti reimprospatezi si revitalizezi parul intre doua spalari.
Si eu m-am tuns cand spray-ul Batiste exista pe raft in farmacie. Pffff!!!





  • Deodorantul roll cu extract de rodie de la Dr. Organic
Deodorantul cu rodie Dr. Organic ultimul, dar nu cel din urma, produs din kit-ul propus de cei de la Sensiblu te scoate din impas cand transpiratia pune stapanire pe tine. Si e cam nasol sa o patesti la 30 de grade.
Ce mi-a placut la acesta - ingredientele de origine organica, fara aluminiu (big like), produsul este extrem de bland cu pielea si bogat in vitamine, minerale si nutrienti. Fiind potrivit si pentru o piele sensibila, Dr. Organic are un miros fin, natural si se potriveste atat femeilor, cat si barbatilor. Dar l-am plasat sotului pentru ca eu nu sunt fan roll-on si mirosul de rodie parca nu e chiar pe gustul meu. 



Dar ma duc in prima farmacie Sensiblu sa refac stocul de Spray Batiste, crema cu protectie solara si sa caut un deodorant de la Dr. Organic. Tantarii sunt inca sub controlul stray-ului de la Dr. Hart!!!

Tu ce ai mai pune in kitul de vacanta?!?

#buzzsensiblu
#kitdevacanta

Comments