Perechea perfecta dintre un detergent si un balsam, de la Lenor!



Bucura-te de parfumul intens Lenor pe care il iubesti!

Asa suna invitatia celor de la BuzzStore si Lenor Romania, sa descoperi perechea perfecta in materie de detergent de rufe si balsam.





Cine nu stia Balsamul Lenor are acum perechea perfecta pentru ingrijirea hainelor – noul Lenor detergent. Da da da, ati auzit bine, Lenor e acum si detergent, si unul fain!



Pentru mine e foarte important ca rufele, in special prosoapele de baie si lenjeria de pat sa fie curate, adica impecabile, catifelate si parfumate. Asa ca de ani buni folosesc balsamul de rufe Gold Orchid pentru a e singurul care ma multumeste in calitate de miros.

Si uite asa m-am lasat invaluita de parfumul florilor de primavara cu note de patchouli natural si cedru alb! Cu Lenor parfumul si prospetimea dureaza de 4 ori mai mult. 

Iar balsamul Lenor Spring Awakening este conceput sa protejeze tesaturile inca din prima zi, tehnologia Anti-Age3 prevenind semnele imbatranirii tesaturilor – pierderea culorii, a formei si scamosarea. Hainele tale emana un val de prospetime pe tot parcursul zilei, chiar pana la 12 ore de purtare! V-am convins?!?

Tare m-am bucurat cand am primit spre testare Detergentul capsule Lenor Allin1 PODS Spring Awakening, acesta a fost creat pentru a lucra in armonie perfecta cu balsamul Lenor! Are o nota seducatoare de flori de primavara, capsulele de detergent Lenor curata in profunzime si ofera prospetime de lunga durata.







Dar cream de la cream pentru mine ramane mega perechea Lenor detergent Allin1 PODS Gold Orchid si balsamul Lenor Gold Orchid pentru o experienta revitalizanta si inmiresmata, oferita de parfumul elegant Gold Orchid, cu note seducatoare de vanilie pretioasa. 

Nu pot descrie in cuvinte mireasma hainelor, trebuie sa ma credeti pe cuvant ca merita, sau mai bine nu, incercati si voi si reveniti cu pareri! Inca o chestie faina, pentru o mega siguranta si pentru a proteja ca micutii nostri sa nu puna mana pe capsule, cutiile au un sistem de inchidere foarte bine gandit. Asa ca daca in poze vedeti o manuta care atenteaza la cutii, va asigur ca nu a reusit sa le deschida, iar pentru siguranta ei depozitez toate produsele intr-un loc in care ea nu are acces!!!

Nu uita sa te bucuri de un somn inmiresmat si catifelat cu #buzzlenor, #perecheaperfecta si #LenorDetergent. Eu am impartit impresii si produse si prietenelor mele cand ne-am intalnit in parc. 








Comments