Review - Naturli’ gustul delicios din natura

 Provocare de la Naturli’ - gustul delicios doar din natura


De cand prunca a aparut in viata mea, dar mai ales de cand am inceput diversificarea, am inceput sa fiu mai atenta la alimentatie. Usor usor am ajuns sa ne schimbam stilul de trai si mai ales cel alimentar si tare bine e!!!


Chiar ofer o mare atentie alimentelor pe care le aleg de pe raft si caut ca etichetele sa fie “cat mai curate”. 


In acest sens, din dragoste pentru mediu, au luat nastere produsele Naturli’, 100% pe baza de plante, fara ingrediente de origine animala, care ofera un gust deosebit, acum cu și mai multă admiratie fata de planeta. Recunosc ca nu din prima le-am incercat, dar provocata de BuzzStore le-am dat o sansa.



Asa ca am inceput cu o bautura vegetala Naturli’ cu ovaz si cea de soia cu vanilie care pe langa ca sunt super safe la ingrediente, nu contin zahar (aliment pe care il evit pe cat posibil).


Sezonul acesta noi ne-am rasfatat cu smoothie-uri sanatoase cu ajutorul bauturilor vegetale Naturli’, transformand o gustare simpla intr-una cu adevarat delicioasa! 





Le-am consumat la gatit, pentru smoothie-uri, deserturi sau chiar cafea. Super delicioase, am fost foarte multumita si de spuma facuta, am o obsesie ca la cafea sa am spuma delicioasa.









Naturli’ este un brand Orkla din 1988, fiind unul dintre primele branduri Plant Based din lume cunoscut la nivel international ca un lider in produsele pe baza de plante. Avand in vedere atentia sporita din ultimul timp a consumatorilor, referitor la mediul inconjurator, produsele Naturli’ au rolul de a indeplini nevoile acestora, datorita gustului deosebit și diferit.


Pentru Naturli’ gustul e o prioritate și poate de aceea este un brand atat de iubit in toata lumea.


Tu le-ai incercat?!?


#BUZZNaturli #NaturliRomania



Comments