Melancolie .... sau ceva de genu


Nu stiu de ce dar in ultimul timp, probabil si din cauza ultimelor evenimente care au avut loc gen Valentine's Day, week-end, etc am asa o stare naspa rau. Ma simt ca un leu in cusca si cand am putina libertate vreau mai mult - off nici cum nu e bine, si uite asa imi fug gandurile, departe, departe si inevitabil apare melancolia. Why???

Mi-am descoperit si un "nou hobby" daca se poate numi asa, sa analizez pe cei din jur, sa le urmaresc gesturile, comportamentul, mersul, totul. Chiar imi place de exemplu, intr-o cafenea sa-mi arunc privirea asupra celor din jur, doar ca sa-i privesc nimic mai mult...sau involuntar privitul implica mai multe...in fine rau nu fac nimanui cu asta...si uite asa cad in melancolie.

Astept sa vina primavara, sa ma plimb prin parc, poate imi iau si aparatu sa fac fotografi, apoi sa le privesc...si iar o sa fiu melancolica.

Orice as face tot acolo ajung, dar e doar o stare de moment, va trece sau asa sper.


P.S.: Am cautat pe google melancolie si am postat prima poza pe care am gasit-o, nu stiu de ce nu am reusit din prima sa o uploadez...mai incerc, va las pe voi sa o analizati si sa va dati cu parerea, mie una imi place chiar daca nu stiu cine e, chiar nu conteaza.

Comments