Destinatie de vacanta - Cipru (partea1)

Nicosia, 2008
Asa se-ntampla cand ai colegi din tarile calde, mai primesti o invitatie sa le vizitezi tarisoara.. Am acceptat (prin 2008, prin august) sa dau o fuga (9 zile) la Nikos, in Cipru. 
Plecasem din nou cu lectiile nefacute, stiam atat ca voi muri de cald si dus sanatos cam slabe sanse (acolo e criza de apa).
Si uite asa 3 fete cucuiete, se imbarca in frumosul avion Blue Air si fuguta spre Insula Afroditei - Cyprus.
Au fost 9 zile calduroase, dar ale naibii de frumoase, a avut grija Nikos sa ne distram la maxim. Am vizitat si biserici dar si cluburi, am calatorit cam peste tot, am luat insula de la cap la coada, mai putin Paphos, trebuia sa lasam ceva pentru data viitoare. Clar.

Pentru istoria, geografia, cultura si altele accesati link-ul sau aici.

Dupa cum spuneam, am vizitat aproape toata insula, nu-i prea mare oricum (are o suprafata de 9.248 km², fata de  238.391 km² cat are Romania), dar the best a fost - Ayia Napa (denumita si Ibiza Ciprului - datorita vietii de noapte exuberante). Cele mai tari chefuri acolo sunt, sa stai pe plaja in miezul zilei si sa te distrezi exact cum era in show-urile de pe MTV... aia da viata. :))
Ayia Napa

Cand m-am apucat sa fac o selectie de poze, mi-am dat seama cat de mult m-am distrat, prea multe obiective n-am prins in cadru, ci doar 3 fete cucuiete, un cipriot drag si ...
Daca tot ma laud, ar mai fi de adaugat ca  m-am plimbat cu  un MG si avea vreo 45 de ani, si pletele mele se jucau in vant...

Limasol



satul Lefkara, renumit pentru dantela lucrata manual denumita “Lefkaritika”, si pentru argintarie
Totusi, pe langa distractie am avut parte si de un cocktail de bunatati. Nu-s eu o mare mancacioasa, dar pofticioasa da, iar mama lui Nikos ne-a rasfatat cu delicatese de mai ca as fi ramas acolo. Mi-a fost rusine sa fac poze la platourile cu mancarica delicioasa si n-am indraznit sa-i cer retete, oricum parea complicat totul, dar delicios. Alt motiv pentru care m-as intoarce oricand in Cipru.



Comments