Filmul de duminica

Daca aveti chef de un film lacrimogen, va recomand unul: EXTRAORDINARY MEASURES, si nu, nu e de-ala siropos.
Pe vremea de afara merge mai bine un gratar decat un film, dar na azi am reuniune de familie si m-am gandit sa vizionez si niste filme pana se strang randurile, cine s-a gandit ca dau peste unul lacrimogen. Film tipic american binele invinge raul si nu mor toti la final :)).

P.s. Cum poti supravietui intr-o casnicie 32 de ani???? Azi am aflat raspunsul.

Later edit. Nu stiu cum am putut rata pana acum  "Body of Lies" (2008), cu Leonardo di Caprio si Russell Crowe (in primele 20 de minunte dupa ce l-am vazut ma intrebam e sau nu Russell - mie una mi s-a parut foarte schimbat). Misto filmul merita vazut.

Comments

  1. astept email cu raspunsul...nu ma fierbe prea mult :)

    ReplyDelete
  2. lol Adinutza, e vorba de ai mei care au "rezistat" atatia ani, eu una nu stiu ce sa mai zis si sa cred, la cate aud si vad in jurul meu, nu pot decat sa-mi doresc sa ajung pe marte.

    ReplyDelete

Post a Comment