Hai hui cu fetele

Ce dor imi era de o plimbare hai-hui cu fetile, cum aveam noi obiceiul sa facem. Asa ca de 1 mai cele 5 fete cucuiete "niebunele" ne-am urcat in skoditza si fuga-fuguta la Brasov. Prima varianta a fost sa vizitam centrul Brasovului si mall-ul.
Dar egoista cum sunt le-am taiat-o rapid "vin cu voi, doar daca mergem in poiana, ce mall, n-am chef de magazine, deci ori poiana ori paa".
Noroc ca la santaj ma pricep si inca tine, asa ca ne-am pozat in piata din Brasov, am dat o tura sa vedem cum este pi cientru la ei, papat la KFC:d si iar pozat, mai rau ca maimutzelele si ursii.
Dupa am urcat la Poiana Brasov, dar la doar cateva minute de mers ne-am oprit, sesiune foto again, aici mi s-a facut cel mai non-profi book. Ramane la arhiva :)).
In poiana gol-golut desi era 1 mai  muncitoresc. Nu m-a dat pe spate decat Complexul Alpin si cateva pensiuni tare dragalase. Si normal 2 puiuti cat doua ghemotoace - ce mai 2 pufosenii, simpatici foc. Erau pe post de "o poza cu maimutza, cine mai doreste, cine mai pofteste?" si nu i-am mai chinuit si eu, mai ales ca eram in stare sa fug cu ei acasa.
Poate iarna e mai animata Poiana Brasov, de 1 mai n-a fost. Asta e, numa' bine pentru o sesiune de poze si tavaleala in iarba. Ziua s-a terminat in Oldies cu mici si bere, specific romanesc, si cu muzica de cand era bunica fata.





Comments

  1. super pozele si articolul haios! thumbs up!!!

    ReplyDelete
  2. daca tu zici ca sunt "super" pozele, apai habar n-ai ce bine ma simt. toate-s facute de mine, inclusiv ultima, cu putin ajutor din partea aparatului :d

    ReplyDelete

Post a Comment