I listen

E aproape 22:30 si de la 12.00 n-am mancat aproape nimic, nici nu-mi trebuie. Oana, prietena mea, mi-a bagat pe gat o chestie gen napolitana cu miere, adusa din Olanda, ii e frica sa nu fiu mai slaba decat ea. Ma intreaba de ce sunt asa azi si ii zic atat "nu ma intreba...tot ce-mi spune inima...", da ascult pe Brenciu cu ale lui cantece care ma tin pe linia de plutire. 
Favorite am asa:
1. Fac ce-mi spune inima  de pe albumul "37".

2. Septembie, luni de pe albumul "35", clar it's the best. E melodia pe care as asculta-o la nesfarsit.

si 3. Lucruri simple,albumul "35".
 
ordinea e relativa, iar daca as sta le-as alege pe toate, pentru ca imi plac, dar ma opresc aici. 
Imi place Horia Brenciu pentru ca e un show man, l-am vazut live si nu m-am saturat de el.
Acum nu pot decat sa zic "orice vise as avea, lucruri simple voi pastra, cerul albastru, eu si tu...mi-e de-ajuns privirea ta, lucruri simple voi pastra".
As pastra eu mai multe, dar cateodata lucrurile simple sunt cele ce merita pastrate. 
Da filozofez, sunt trista, poate si aberez, sunt trista. Dar maine va fi mai bine, trebuie.

Pentru mai multe, nu ezitati sa vizitati site-ul lui Brenciu.

Comments