Podul de piatra s-a daramat...

...a venit apa si l-a luat...continuarea sa o zica sister...


 Nu am ajuns in Magdeburg, Germania ca sa vad aceasta minunatie de pod desi tare mult mi-ar fi placut, dar inca este timp.

Germanilor le-a luat peste un secol pentru a construi podul peste apa, are 918  m si practic este o punte apeduct. Podul peste Elba a fost construit pentru a conecta doua canale de transport maritim, importante pentru Germania, iar constructia a fost finalizata in 2003. Este deschis pentru turisti asa ca am sa-l vad si eu intr-o buna zi.

Am dat intamplator peste podul acesta si sincer nu cred ca o sa vedem ceva de genu' in ROmanica noastra never, ever...vorbesc (tastez) cu tot optimismul din lume. Initial am crezut ca e undeva prin Japonia, apoi m-am dumerit ca e in Germania si ca nu era foarte departe de Halle...asta e, next time.

Podul de piatra...e pe apa...

Comments